منتخبین شوراهای اسلامی شهرستان طبس اعلام شدند

دبیر ستاد انتخابات شهرستان طبس نتایج نهایی شمارش آرای شوراهای اسلامی در سه شهر طبس، عشق آباد و دیهوک در این شهرستان را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، علیرضا خلیلی افزود: آقای محمود امینی با هفت هزار و ۶۱۴ رای، سیدعلی هاشمی با پنج هزار و ۵۴۴ رای،غلامحسین طاهری با پنج هزار و ۵۰ رای، خانم زهرا حسین پور با چهار هزار و ۹۷۷ رای، حسین باقری زاده با چهار هزار و ۹۵۷ رای به عنوان اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر طبس انتخاب شدند.

وی اظهار کرد: در شهر عشق آباد از این شهرستان، خانم طاهره ایلخانی یا یک هزار و ۲۸۴ رای، آقای مهدی مرادی با ۹۳۷ رای، ابوطالب برهانی با ۹۲۸ رای، ابراهیم علی پور با ۷۹۷ رأی، محمد حسن غلامی با ۷۳۵ رأی به عنوان اعضای شورای شهر انتخاب شدند.

وی بیان کرد: محمدرضا معصوم زاده با یک هزار و ۲۳۷ رای،محمد حسن حامدی با یک هزار و ۱۵ رای، خدابخش اختیاری با یک هزار و هفت رای، حسین لطفی اول با ۸۹۰ رای، حسن نعمتیان با ۸۶۶ رای به عنوان اعضای شورای شهر دیهوک توسط مردم منتخب شدند.

دیدگاهی در “منتخبین شوراهای اسلامی شهرستان طبس اعلام شدند

  1. باز خدا راشکر در انتخابات شورا سه نفرشان (اقای طاهری-اقای باقرزاده-خانم حسین پور)از منتخبین ما رای اوردند .انشاءالله برای خدا ومردم کار کنند .تا حدی از دمق نتیجهء انتخابات ریاست جمهوری درامدیم.خدا را شکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 10 =