انتخابات تمام شد، اکنون دوران رفاقت است/ برخورد با رقبا خلاف وحدت است

امام جمعه طبس گفت: انتخابات تمام شد و به رییس جمهور محترم تبریک عرض می‌کنیم، دوران رقابت تمام شده و دوران رفاقت است، با وحدت و همدلی است که می‌شود مشکلات جامعه را حل کرد و نباید با رقبا برخورد شود.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، حجت الاسلام سید ابراهیم مهاجریان مقدم در بیان خطبه های نماز جمعه به سخنرانی تاریخی امام خمینی(ره) در مدرسه فیضیه قم اشاره کرد و گفت: این سخنرانی که علیه قانون کاپیتولاسیون بود، آغاز نهضت اسلامی شد.

امام جمعه طبس افزود: همان سخنرانی امام باعث شد که رژیم ستمشاهی وحشت کند و آخر شب مزدوران رژیم شاه، امام را به تهران بردند و از آنجا به ترکیه تبعید کردند.

وی ادامه داد: وقتی امام را با آن ماشین های تیپ ارتشی می‌بردند ماموران می‌لرزیدند اما امام با کمال اطمینان و آرامش بودند، کسی که ایمان و توکل بر خدا دارد غیر از خدا از هیچ کس دیگر هراس ندارد.

حجت الاسلام مهاجریان مقدم به سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: ۱۴ خرداد سال ۶۸ مصیبت عظمایی برای مردم انقلاب اسلامی بود، وقتی امام مریض شدند همه نگران بودند که اگر ایشان از دنیا بروند این انقلاب را چه کسی میخواهد ادامه دهد.

وی بیان کرد: دشمنان نیز وسوسه می‌کردند، بنی صدر ملعون فراری می‌گفت آقای خمینی انقلاب را آوردند و با رفتن ایشان انقلاب هم می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: خبرگان رهبری که برای همین منظور در قانون پیش بینی شده است که در موقعی که نیاز باشد در جهت انتخاب رهبری و هدایت مردم کارشان را انجام دهند بعد از ارتحال امام در کمتر از ۲۴ ساعت بهترین جانشین یعنی حضرت آیت الله الامام خامنه ای را برای امام و برای سکانداری انقلاب اسلامی شناسایی و به مردم معرفی کردند.

خطیب نماز جمعه طبس گفت: حدود ۲۴ سال از رحلت امام(ره) گذشته و می‌بینیم مقام معظم رهبری در مقابل همه توطئه های علیه انقلاب با درایت کامل ایستادند و انقلاب اسلامی را با قدرت و صلابت به پیش می‌برند.

وی با اشاره به انفجار تروریستی چند روز قبل در کابل اشاره کرد و افزود: این حادثه با صدها کشته و زخمی در ماه مبارک رمضان بود و سازمان های بین المللی و به دروغ حقوق بشری خفقانشان گرفته و کوچکترین اقدامی نکردند و نمی‌کنند بلکه این گروه های تروریستی و خون‌خوار و جنایتکار را پرورش دادند و پشتیبانی و کمک تسلیحاتی می‌کنند.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا گفت: انتخابات تمام شد و صحت آن را شورای محترم نگهبان اعلام کرد که فصل الخطاب است اما اعلام کرد که تخلفات انتخاباتی این دوره در دوران انقلاب بی سابقه بوده، آن هم توسط مجریان امر انتخابات که آیت الله جنتی فرمودند آنهایی که تخلف کردند توبه کنند.

امام جمعه طبس ادامه داد: من قبلا هم عرض کردم توبه خوب است اما حق الناس حق مردم است، با حفظ حرمت عزیزان شورای نگهبان، این طور برخورد کردن موجب می‌شود در انتخابات آینده تجری بیشتر در تخلفات پیدا کنند البته پرونده متخلفین به تشکیلات قضایی ارسال شده و امیدواریم رسیدگی کامل و برخورد دقیق و قانونی شود و متخلفین را به مردم معرفی کند.

وی افزود: انتخابات تمام شد و به رییس جمهور محترم تبریک عرض می‌کنیم، دوران رقابت تمام شده و دوران رفاقت است، با وحدت و همدلی است که می‌شود مشکلات جامعه را حل کرد و نباید با رقبا برخورد شود.

حجت الاسلام مهاجریان مقدم بیان کرد: زمزمه هایی را می‌شنویم که کسانی که در ادارات احیانا با ستاد ریاست جمهوری همکاری نداشتند بنا دارند با آنها برخورد کنند.

وی ادامه داد: امیدواریم که دروغ باشد اگر چنین چیزی اتفاق بیفتد بدانند که در جامعه وحدت به وجود نخواهد آمد و رقابت ادامه پیدا خواهد کرد و خبری از رفاقت نخواهد بود و این به ضرر نظام، انقلاب، کشور و مردم است.

امام جمعه طبس به سالروز ارتحال آزاده سرافراز سید علی اکبر ترابی، سالروز وفات همسر با وفای پیامبر حضرت خدیجه کبری(س)، روز جهانی محیط زیست، سالروز تشییع پیکر امام خمینی(ره) با حضور بیش از ۱۰ میلیون جمعیت که در تاریخ بی سابقه است، واقعه جانسوز مدرسه فیضیه اشاره کرد.

دیدگاهی در “انتخابات تمام شد، اکنون دوران رفاقت است/ برخورد با رقبا خلاف وحدت است

  1. حاج آقا اتقو الله
    شما امام جمعه تمام مردم هستید نه فقط یک گروه خاص
    رهبر عزیزمون شما رو مامور امامت همه مردم کردن نه فقط اونهایی که همفکر شما هستند، شما باید همه رو دور هم جمع کنید نه اینکه افرادی رو هم که جدیدا میامدن نماز جمعه باز دوباره دورشون کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =