مردم طبس: اقدام سپاه موجب اقتدار نظام و درس عبرت برای دشمنان شد

مردم شهر کویری «طبس» که همواره نام این دیار کابوسی برای دشمنان و محلی برای شکست پروژه های آنان بوده است در واکنش به عملیات موشکی سپاه بر علیه داعش آن را نشان از اقتدار نظام جمهوری اسلامی دانستند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، حمله موشکی نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به مواضع تروریست ها با واکنش های داخلی و بین المللی بسیاری همراه شد.

واکنش نتانیاهو هم بسیار قابل تامل و ناشی از وحشت این رژیم منحوس دارد که گفت من یک پیام برای تهران دارم و آن این است که اسرائیل را تهدید نکنید.

صلابت و قدرت دفاعی ایران اسلامی عزیزمان، اکنون برای استعمارگران به نمایش گذاشته شد و دشمنان سرزمین غیور مردان انگشت به دهان مانده اند.

نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان نیز به حمله موشکی ایران به مقر تروریست های تکفیری در دیرالزور سوریه واکنش نشان داد که در بخشی از آن گفت: امیدواریم تروریست ها و دشمنان جمهوری اسلامی با حمله موشکی به مقر داعش در سوریه پیام را دریافت کرده باشند چرا که ایران با تروریست و حامیان آنها در زمینه امنیت ملی شوخی ندارد.

ما در شهر طبس نیز به میان مردم رفته ایم تا نظر مردم کویر طبس جایی که همواره محلی برای شکست پروژه های دشمن در کشورمان بوده در خصوص حمله موشکی سپاه ایران به مقر فرماندهی داعش را پرس و جو کنیم.

خانم جوانی در این باره گفت: بسیار باعث افتخار ماست که کشورمان این قدرت را دارد و امیدوارم روزی موشک های ما روی سر اسراییل فرود آید و همه آنها را نیست و نابود کند تا مسلمانان از شر آن ها راحت شوند.

مرد میانسالی که می‌گفت کارگر معدن است با بیان اینکه حس غرور به این اقدام دارم گفت: ان شالله ریشه هر چه داعش و تروریست است خشک شود و چه خوب اقدامی بود، جا دارد یاد کنیم از مدافعان حرم عزیز حال قدر این مردان غیرتمند را پس از آن حمله تروریستی در مجلس بیشتر میدانیم و یاد همه شهیدان آن را گرامی میداریم.

مرد جوانی وقتی نظرش را در این مورد جویا شدم گفت: من تازه سه ماه است که متاهل شدم و خدا را شکر می‌کنم که با ناموس خود به راحتی در کشوری زندگی می‌کنم که آنقدر امنیت دارد و امیدوارم پیام ما به گوش همه مدافعان و همه کسانی که برای امنیت این نظام تلاش می‌کنند برسد که ما همواره قدردان زحمات آنها هستیم و سپاسگزاریم و هر کار که لازم است بدون تردید انجام دهند که ما پشتیبان آنها خواهیم بود.

مرد جوان دیگری به خبرنگار ما گفت: بیش از یکسال است که بیکار شده ام و این را میدانم که کشورمان اوضاع اقتصادی خوبی ندارد اما این را هم خوب میدانم که هر چه هست امنیت دارد.

محمدزاده ادامه داد: من نظرم این است باید زودتر از اینها اقدام می‌کردند و خیلی هم صبوری کردند و باید ریشه دولت عربستان را هم بزنند تا دنیا راحت شود و سایه ننگش از روی دنیا برداشته شود.

رجب زاده از خبرنگاران بخش دستگردان طبس نیز در پاسخ گفت: جواب دندان شکن خوب و بجایی بود که دل همه مسلمانان را شاد کرد و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زدند که فکر می کردند قدرت نظامی ایران کم شده و به قول رهبر جواب ترقه بازی آنها را با موشکهایی دور بردی دادند که فکر آن را هم نمی کردند.

خانم فروشنده لباس در این باره بیان کرد: تروریست ها با این اقدام در واقع خودکشی کردند چون ایران سر این چیزها کوتاه نمی‌آید و اجازه دست درازی نمیدهد.

وی اضافه کرد: دیدید که رهبر فرزانه ایران چه با صلابت گفتند ترقه بازی و دیدیم فرزندان دلیر ایران جواب ترقه را با موشک دادند پس حساب کار دستشان آمده است.

یک دانشجوی دانشگاه آزاد در این باره گفت: به سپاه عزیز و به رهبرم افتخار میکنم و میبالم در چنین کشوری زندگی میکنم و امیدوارم ریشه داعش منحوس و دولت عربستان و آمریکای جنایتکار و صهیونیست ها کنده شود و آرامش و صلح جایش را بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =