روز قدس نماد رویارویی جهان اسلام با رژیم غاصب صهیونیستی است

فرمانده سپاه ناحیه طبس گفت: روز قدس نماد رویارویی جهان اسلام با رژیم غاصب صهیونیستی است و یکی از بزرگترین مناسبت‌های ملی و مذهبی به شمار می رود.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، سرهنگ رمضانعلی فرحبخش ثانی به مناسبت روز جهانی قدس در پیامی از عموم مردم طبس برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

در پیام وی آمده است: بهنامگذاری روز قدس از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) از تدابیر مهم و سرنوشت ساز در تاریخ معاصر است که هر سال با این راهپیمایی باشکوه در جهان، ضمن نمایش بیداری تمام ملت های آزاده نسبت به نظام سلطه و جنایات رژیم صهیونیستی، خون تازه ای در رگ های مقاومت اسلامی جریان پیدا می کند.

وی ادامه داد: روز قدس نماد رویارویی جهان اسلام با رژیم غاصب صهیونیستی است و یکی از بزرگترین مناسبت‌های ملی و مذهبی به شمار می رود.
حمایت همه جانبه نظام مقدس جمهوری اسلامی، مقام معظم رهبری و مردم همیشه در صحنه ایران، شجاعت مقابله با ظلم و زمینه های وحدت مسلمانان در دنیای اسلام را افزایش داده است.

سرهنگ فرحبخش ثانی در پیام خود افزود: اینجانب از همه مردم شریف روزه‌دار شهرستان طبس دعوت می نمایم، در شرایط حساس کنونی که دشمنان اسلام به خشم آمده و چون مار زخم‌خورده به خود می‌پیچند، هم پیمان با مسلمانان سراسر دنیا در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس شرکت نموده و ضمن ابراز همبستگی با مردم دردکشیده فلسطین، وحدت امت واحده اسلامی را به جهانیان نشان داده و انزجار خود را از پدیده شوم داعش که تربیت شده مکتب صهیونیست است اعلام نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =