روز قدس روز تجدید بیعت و لبیک به ندای امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب است

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر طبس در پیامی مشترک ضمن دعوت از مردم برای شرکت و حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس این روز را روز تجدید بیعت و لبیک به ندای امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب دانستند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر طبس با صدور پیامی مشترک عموم همشهریان طبس را به شرکت پررنگ و حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.

در این پیام آمده است: همشهریان انقلابی، فهیم و ولایی شهرستان طبس، رمضان غزه و قدس حال و هوای کربلا دارد، افطار خونین مردمان این دیار مظلوم وصل به سحر ألیس الصبح بقریب می شود، بهار قرآن بهایی به قدر جان کودکان معصوم و مادران سینه سپر کرده فلسطین دارد و خدایا در این میهمانی ما را به جان و مال و فرزندانمان بپذیر.

در ادامه این پیام آمده است: آری کربلا دو طایفه دارد حق و باطل، اولیا و اشقیا، شمر و لشکرش، حسین و یاوران اطهرش. و ما در هنگامه هولناک هجوم لشکریان ابلیس به صف یاوران حق خواه طریق خدایی راهی جز اتحاد و انسجام و اعتبار مسلمانی نداریم تا با چنگ به حبل الله و حول محور ولایت چنان درس عاشورایی به دنیا بدهیم که دوستان دلشاد و دشمنان برای همیشه مرعوب و مایوس شوند.

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر طبس در این پیام با انتقاد از سکوت برخی کشورهای اسلامی در مقابل جنایات صهیونسیت‌ها در فلسطین افزودند: اگر بدخواهان مستکبر عالم بسودای تصرف از نیل تا فرات چشم طمع به سرزمین پیامبر و علی و اولاد رسول دارند و این را به سفارش گروه های تکفیری و الحادی سوغات عراق و لبنان و سوریه و افغانستان می کنند و در نامهایی چون داعش، النصره، القاعده تصویر ناموزون افتراق و اختلاف را ماهواره ای می کنند و سکونت ننگ آور سران برخی کشورهای اسلامی نیز نقطعه تاریکی بر این رسوایی است ما باید خود راهمان تا قله بلند اعتبار و افتخار و رهایی همپا و همتای هم طی نماییم.

در این پیام آمده است: ما با شعار یا ایها المسلون اتحدو و با شعور تا قدس با هم باید چنان مردانه و دلیرانه راه را به سرانجام ببریم که دشمنان نای و نفس مقاومت را از دست و دل بدهند و این واقعه که امروز در غزه و قدس برپاست فردا سند اتحاد و افتخار ماست. انشاء الله

در ادامه پیام با تاکید بر حضور پر شور در راهپیمایی روز قدس آمده است: ما مردم دیار میقات الرضا و سرزمین شکست الهی آمریکای جنایتکار؛ در راهپیمایی بزرگ روز قدس با لبیک به ندای امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری با شهیدان فلسطین تجدید پیمان کرده که تا آخرین قطره خونمان به پای فلسطین نثار شود ایستاده ایم و با هم می خوانیم: «قدس زنده است».

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 7 =