تجربه برجام اثبات کرد آمریکا هیچگاه مورد اعتماد نیست

فرمانده سپاه ناحیه طبس گفت: خیانت مکرر و اخیر آمریکا در نقض فاحش برجام که مورد اذعان و اتفاق همه مسئولین کشور است نشان داد دشمنان ملت ایران و در رأس آن آمریکا قابل اعتماد نبوده و نیستند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، سرهنگ رمضانعلی فرحبخش ثانی گفت: مهمترین دلایل پیروزی انقلاب اراده بی نظیر مردم و آگاهی بخشی عمیق و گسترده امام خمینی(ره) بود.

وی ادامه داد: مردم با وجود به شهادت رسیدن بسیاری از فرزندانشان در تظاهرات و دستگیری های گسترده و شکنجه های طاقت فرسا هر روز برای ادامه مسیر مستحکم تر می شدند.

فرمانده سپاه طبس یادآور شد: شاید به همین علت بود که امام (ره) به همین مضمون فرمودند که «اگر مردم و اراده و عزم آنان نبود انقلاب پیروز نمی شد».

وی بیان کرد: این رویداد تاریخی هم بدون بصیرت، استقامت، فداکاری و اراده خلل ناپذیر امام برای پیروزی امکان به وقوع پیوستن آن وجود نداشت.

وی افزود: رهبری و هدایت انقلاب اسلامی، به دست امام خمینی(ره) در تاریخ جهان معاصر اسلامی بی نظیر است.

سرهنگ فرحبخش ثانی اطلاع رسانی دقیق و گسترده از سوی امام به مردم را از دیگر دلایلی برشمرد که به پیروزی انقلاب منجر شد.

وی با تبریک فجر سی و هشتم پیروزی انقلاب اسلامی افزود: چنانچه که در طول ۳۸ سال از انقلاب به دشمن اعتماد نکردیم باز هم نباید اعتماد کنیم.

وی افزود: دشمن ملت ایران و در رأس آنها آمریکا قابل اعتماد نیست و ملت بزرگ ایران آنها را می شناسند.

وی ادامه داد: یکی از توصیه های مورد تاکید رهبر انقلاب به مسئولین کشورعدم اعتماد و خوش بینی نسبت به دشمن است.

وی تاکید کرد: خیانت مکرر و اخیر آمریکا در نقض فاحش برجام که مورد اذعان و اتفاق همه مسئولین کشور است نشان از آن دارد که دشمنان ملت ایران به ویژه آمریکا قابل اعتماد نبوده و نیستند.

وی در خصوص تجربیات برجام برای کشور و ملت ایران گفت: بهترین تجربه ای که از برجام می توان گرفت این است که نمی توان به دشمن اعتماد کرد.

وی ادامه داد: شاید کسانی بودند که تا پیش از برجام اندک اعتمادی به آمریکا داشتند اما پس از آن برای این افراد هم مشخص شد که به شیطان بزرگ آمریکا نمی توان اعتماد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − پنج =