مرزهای عقیده مهم‌تر از تقسیمات جغرافیایی است

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به الحاق طبس به استان گفت: تقسیمات جغرافیایی فقط برای انجام بهتر امور شکل گرفته و ارزش دیگری ندارد و مهم مرزهای عقیده است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی طبس نیوز: فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به الحاق طبس به استان گفت: تقسیمات جغرافیایی فقط برای انجام بهتر امور شکل گرفته و ارزش دیگری ندارد و مهم مرزهای عقیده است.

به گزارش فارس، یعقوب‌علی نظری صبح امروز در جلسه ناحیه مقاومت بسیج طبس با اشاره به الحاق شهرستان طبس به استان خراسان جنوبی، اظهار کرد: یکی از اقدامات بزرگ حضرت امام خمینی (ره) در جریان انقلاب اسلامی، تبدیل مرزهای مادی و ظاهری به مرزهای عقیدتی بود و اکنون نیز مرزبندی‌ها و تقسیمات جغرافیایی فقط برای انجام بهتر امور شکل گرفته و ارزش دیگری ندارد و مهم مرزهای عقیده است.

وی ادامه داد: باید نگاهمان به فراز و نشیب‌ها و تغییر و تحولات عمیق، دقیق و بلند باشد و از تغییرها به‌ عنوان یک فرصت در راستای سرعت و کیفیت بخشیدن به انجام وظایف و خدمات استفاده کنیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) استان خراسان جنوبی اضافه کرد: الحاق طبس به خراسان جنوبی را صمیمانه تبریک می‌گویم و افتخار می‌کنم که خدمتگزار مردم شریف این شهرستان باشم.

وی با اشاره به انتظارات رهبر معظم انقلاب اسلامی از مجموعه سپاه پاسداران اضافه کرد: برای مطلوب‌تر کردن وضعیت جامعه ابتدا باید از سازمان و شخص خودمان شروع کنیم؛ چرا که ممکن نیست که بخواهیم جامعه را به‌ سوی اسلامی شدن سوق دهیم اما سازمان خودمان در تراز این هدف مهم نباشد و آیا می‌شود مردم را برای حماسه‌ساز شدن تشویق کنیم اما فکر، رفتار و عمل خودمان حماسه‌ای نباشد.

نظری ضمن تأکید بر توانمندسازی بسیجیان در ابعاد مختلف بصیرتی، تربیتی، فرهنگی و علمی تصریح کرد: باید مجموعه سپاه و بسیج حماسی‌تر شود تا بتوانیم در سوق دادن مردم به سوی خلق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی موفق باشیم.

رجبعلی غلامی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس نیز در ابتدای این جلسه ضمن گرامیداشت سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، به معرفی ظرفیت‌های طبس و ارائه گزارشی از فعالیت‌های ناحیه مقاومت بسیج طبس پرداخت.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا (ع)، فرمانده تیپ انصارالرضا (ع) و جمعی از معاونت‌های سپاه انصارالرضا (ع) استان خراسان جنوبی و همچنین جمعی از کارکنان ناحیه مقاومت بسیج طبس نیز در این جلسه حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 − دو =