دولت از ظرفیت نیروهای ارزشی انقلاب استفاده کند

امام جمعه طبس گفت: دولت و مسئولین به نیروهای ارزشی توجه کنند که از اول انقلاب و در دوران دفاع مقدس و در همه شرایط در خط اول بودند و به بهانه تندرو و کندرو کنار نزنند.

به گزارش طبس نیوز، امام جمعه طبس در خطبه های نماز با اشاره به حکم تنفیذ رییس جمهور توسط مقام مقام معظم رهبری گفت: مراسم تنفیذ بیانگر مردم‌سالاری دینی در نظام اسلامی است که در هیچ جای دنیا که داد از مردم مداری میزنند وجود ندارد.

حجت الاسلام سید ابراهیم مهاجریان مقدم افزود: از بعد از انقلاب ده ها انتخابات داشتیم و این دوازدهمین ریاست جمهوری بود که مردم آزادانه به صحنه آمدند و پای صندوق های رای صف کشیدند و به هر کس که میخواستند رای دادند.

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در حکم تنفیذ رئیس جمهور از حضور گسترده مردم در صف های طولانی در روزهای اخذ رای تشکر کردند و این مردم سالاری دینی است که در نظام اسلامی به نحو احسن وجود دارد.

خطیب نماز جمعه طبس به محورهای حکم تنفیذ اشاره نمود و گفت: پرداختن به مسائل داخلی، مشکلات معیشتی و اقتصادی از تاکیدات ایشان بود و قبلا نیز بیان کردند که زندگی روزمره مردم دغدغه اول رئیس جمهور و هیئت دولت آینده باشد.

وی ادامه داد: کسانی به عنوان کابینه به مجلس معرفی شوند که با ایمان و خط بازی نکنند و درد مردم را حس کنند و برای حل مشکلات شب و روز نشناسند و برای رفع مسایل معیشتی جهادی عمل کنند.

حجت الاسلام  مهاجریان مقدم بیان کرد: تعامل گسترده با دنیا با حفظ عزت،کرامت و شرافت نقطه مقابل خواست دشمن است چون دشمنان تلاش می کنند ایران اسلامی را در دنیا منزوی کنند و باید در همه ابعاد در مقابل دشمن ایستاد و فریب او را نخورد.

وی با اشاره به برنامه توسعه ششم خاطرنشان کرد: از فرمایشات آقا توجه و حرکت دولت با برنامه توسعه ششم است چون این برنامه در سال های گذشته، برنامه توسعه ششم علمی و کارشناشناسی شده برای پیشرفت کشور است.

امام جمعه طبس با اشره به فرمایشات مقام معظم رهبری خطاب به رییس جمهور در خصوص وحدت گفت: باید بین مردم و دولت اتحاد باشد و همبستگی ضرورت دارد، نظر مخالف را پذیرا باشند، تحمل داشته باشند شاید مخالفین و منتقدین نظری در خصوص توسعه کشور داشته باشند.

وی تصریح کرد: به نیروهای ارزشی توجه کنند که از اول انقلاب و در دوران دفاع مقدس و در همه شرایط در خط اول بودند و به بهانه تندرو و کندرو کنار نزنند.

حجت الاسلام مهاجریان مقدم تشریح کرد: مسئولین بین مردم بروند و از نزدیک وضع آنها را ببینند و خیلی به گزارشات اطمینان نکنند.

وی عنوان کرد: دشمن توان خود را برای نابودی ما به کار گرفته است و رییس جمهور و مسئولان باید این را درک کنند و در مقابل دشمن محکم بایستند و همه توان خود را بکارگیرند.

وی افزود: ایمان و توکل به وعده های الهی داشته باشند چون خدا وعده داده و درست است و هر کس خدا را یاری کند خدا هم او را یاری خواهد کرد.

مهاجریان‌مقدم با اشاره به سالروز بمباران شیمیایی هیروشیما و ناکازاکی توسط آمریکا گفت: آمریکایی‌ها که در کارنامه همه جنایت‌ها را ثبت کرده‌اند نمی‌توانند دم از حقوق بشر بزنند و یا در جهان در خصوص استفاده صلح‌آمیز کشورها از انرژی هسته‌ای تصمیم‌گیری کنند.

امام جمعه طبس به مناسبت های سالروز بمباران شیمیایی هیروشیما و ناکازاکی توسط آمریکا، فرمان نهضت مشروطیت، سالروز شهادت خلبان عباس بابایی، سالروز شهادت خلبان حسین لشگری، سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی و روز خبرنگار اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =