پرویزی از همان ابتدا درگیر بازی های جناحی شد/ وزیر کشور استاندار کاری برای خراسان جنوبی انتخاب کند

امام جمعه شهرستان طبس گفت: آقای پرویزی در خراسان جنوبی کارهایی انجام داد که در شان مردم این استان و دین اسلام نبود.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم مهاجریان مقدم، امام جمعه شهرستان طبس، در گفتگو با خبرنگار خاورستان؛ اظهار کرد: نظام ما نظام جمهوری اسلامی است و این به این معنا است که در این نظام هم به نظر مردم توجه شده است و باید بشود و هم موازین و دستورات اسلامی باید مد نظر قرار گرفته و به آن توجه شود.

وی افزود: زمانی که رئیس جمهور و نمایندگان مجلس و… با رای مردم انتخاب می‌شوند بنابراین اگر دولت هم عزل و نصبی دارد و می‌خواهد مسئولی را منصوب کند باید به نظرات مردم توجه کند.

امام جمعه طبس بیان کرد: اگر قرار است مدیری برای یک استان فرستاده شود قاعدتا باید با نظر نمایندگان مردم باشد و اگر به نظر مردم که از طریق نمایندگان عنوان می‌شود توجه نشود، استاندار منصوب شده مدیریت خوبی در استان نخواهد داشت.

حجت الاسلام مهاجریان مقدم گفت:زمانی که به نظر مردم برای انتصاب استاندار توجه نشود مردم سالاری دینی هم مخدوش خواهد شد.

وی اذعان کرد: مدیری موفق خواهد بود که پشتوانه مردمی داشته باشد و زمانی که یک استاندار منصوب شود که به نظر مردم و نمایندگانشان توجه نشود استاندار در استان موفق نبوده و کاری نخواهد کرد.

امام جمعه طبس اظهار کرد: به عنوان نمونه همین استاندار خراسان جنوبی زمانی که از خراسان شمالی به خراسان جنوبی آمد نظر نمایندگان مردم و نخبگان استان را جویا نشدند و آقای پرویزی را منصوب کردند.

حجت الاسلام مهاجریان مقدم عنوان کرد: آقای پرویزی در خراسان جنوبی کارهایی انجام داد که در شان مردم این استان و دین اسلام نبود.

وی خاطر نشان کرد: وزیر کشور و هیئت دولت بعد از این تجربه حتما باید نظر نماینده ولی فقیه در استان،نمایندگان و نخبگان استان را جویا شده و استانداری را منصوب کنند که با نظر مردم استان باشد درغیر اینصورت موفق نخواهد بود.

امام جمعه طبس بیان کرد: استاندار خراسان جنوبی از همان ابتدایی که به استان آمد درگیر بازیهای جناحی شد و عزل و نصب فرمانداران را به صورت کاملا بی ادبانه ای در دستور کار قرار داد.

حجت الاسلام مهاجریان مقدم گفت: ائمه جمعه در این خصوص هم موضع گیری و مخالفت کردند اما از آنجائی که استاندار از دید باند و جناح به این موضوعات نگاه می‌کرد موضع گیری ما نتیجه ی خوبی نداشت.

وی در پایان خاطر نشان کرد: انشاء الله که وزیر کشور و هیئت دولت رعایت اصول اسلامی و نظر مردم را در نظر داشته باشند و استانداری را منصوب کنند که برای این استان کار کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 4 =