امروز نیاز جامعه بازگشت به روحیه رزمندگان در دوران دفاع مقدس است

نماینده طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر بخواهیم مقابل استکبار و حرف های بی ربط ترامپ بایستیم، به خودباوری برسیم و به اقتصاد مقاومتی جامه عمل بپوشیم باید به روحیه رزمندگان دوران دفاع مقدس بازگردیم و آن روحیه در جامعه ما راه پیدا کند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، محمدرضا امیرحسنخانی شنبه شب در جمع بسیجیان، رزمندگان دفاع مقدس و اقشار مردم در طبس گفت: سپاه پاسداران به عنوان مدافع انقلاب و ارزش های آن و نظام جمهوری اسلامی حرکت های خوبی را آغاز کرده و کارهای خوبی میکند.

وی افزود: در هفته دفاع مقدس نمایش هایی همچون «از حرم تا قدس» در طبس و نمایش های میدانی در دیگر شهرهای استان نظیر بشرویه انجام گرفت.

نماینده طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس ادامه داد: این نمایش ها بسیار لازم است و بسیاری از چهره های جوان زمان دفاع مقدس را به خاطر ندارند چرا که در آن دوران نبودند و سن آنها اقتضا نمی کرده و با این برنامه ها باید آن دوران برایشان تبیین شود.

وی بیان کرد: از سال ۶۰ به جبهه اعزام شدم و همراه رزمندگان بودم و عملیات های مختلفی شرکت کردم آن روحیه رزمندگان را به خاطر دارم.

امیرحسنخانی با بیان این که بهترین خاطرات ما از زمان دفاع مقدس است افزود: در دفاع مقدس عشق، ایثار، خلوص، از خودگذشتگی و صداقت همه چیز ما بود.

وی افزود: شاید به این مفاهیم در زندگی روزمره ما کمتر پرداخته می‌شود و با آن مفاهیم بود که ۸ سال دفاع مقدس را تحمل کردیم.

نماینده طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس گفت: اگر بخواهیم مقابل استکبار و حرف های بی ربط ترامپ بایستیم، به خودباوری برسیم و به اقتصاد مقاومتی جامه عمل بپوشیم باید به آن مفاهیم بازگردیم و آن روحیه در جامعه ما راه پیدا کند.

وی تاکید کرد: کسانی که امروز هم از حرم ائمه دفاع می‌کنند همین مفاهیم را درک کردند و آنها مفهوم واقعی ارزشها را درک کردند و به شهادت رسیدند و خداوند به ما کمک کند تا راه شهدا را ادامه دهیم.

تصاویر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک − یک =