شهید حججی ژن معمولی داشت/ محافل یادواره شهدا گرد غفلت را از ما می‌زداید

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: شهید حججی که میلیون ها نفر را در خیابان های تهران جمع کرد، ژن معمولی داشت و ژن او آقازاده‌ای نبود.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، حجت الاسلام اکبرپور در یادواره گرامیداشت شهید غلامحسین عباسیان روستای الله‌آباد طبس گفت: همه ما میدانیم که امنیت‌مان را میدون شهدا هستیم اما گاهی گردهایی بر این دانستن های می‌نشیند.

وی افزود: این غبارها به خاطر نان، نام، حزب، سیاست بازی برخی سیاستمداران به وجود می‌آید.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) بیان کرد: محافل یادواره شهدا نسیم رحمت الهی است که می‌وزد و گرد غفلت را از ما کنار بزند.

وی ادامه داد: گرد بنشسته بر عقاید و ارزش های ما گاهی آنقدر لایه گرد قویتر می شود که شهید حججی پیدا میشود که عالم را به شورش، جنبش، تحیر و تحول وادار می کند.

حجت الاسلام اکبرپور گفت: گاهی لازم داریم شهید حججی بیاید قد علم کند و جانانه جان دهد تا ما جان بگیریم و آن غبار از ما گرفته شود.

وی افزود: به خاطر اخم دشمن رنگ پریدن معنا ندارد و مسئولین ما از این شهید یاد بگیرند که دشمنان در حال بریدن سرش هستند اما او چشمانش را نبست.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) بیان کرد: شهید حججی که میلیون ها نفر را در خیابان های تهران جمع کرد، ژن معمولی داشت و ژن او آقازاده‌ای نبود.

وی تاکید کرد: با مدیریت جهادی، تفکر بسیجی، روحیه انقلابی راه علاج مشکلات کشور است.

حجت الاسلام اکبرپور افزود: امام فرمودند جنگ نعمت بود اما میدانیم ظاهر جنگ نعمت نبود اما امروز می‌بینم آمادگی که به برکت دفاع مقدس پیدا کردیم کسی جرأت جسارت به کشور ندارند.

وی ادامه داد: روزی فشنگ هزار متر برد نداشتیم اما اکنون موشک دو هزار کیلومتر برد می سازیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + هشت =