تجلیل امام جمعه از سفر استاندار به طبس/ امام جمعه طبس: مروج الشریعه فردی ارزشی و ولایی است

امام جمعه طبس با تجلیل از سفر روز گذشته استاندار خراسان جنوبی به طبس، مروج الشریعه را فردی ارزشی و ولایی خواند و گفت: آقای مروج الشریعه با توجه به مسئولیت های گذشته خود شناخت کامل از ظرفیت های شهرستان طبس دارند.

حجت الاسلام سیدابراهیم مهاجریان مقدم در خطبه های نماز جمعه طبس با اشاره به سفر روز گذشته استاندار خراسان جنوبی به طبس گفت: آقای مروج الشریعه یکی از افراد ارزشی و ولایی هستند.

وی ادامه داد: به صورت مکتوب و شفاهی خواسته های شهرستان طبس ارائه شد و ایشان از طبس شناخت کامل دارند.

امام جمعه طبس با اشاره به برگزاری جلسه راهبردی اقتصاد مقاومتی خراسان جنوبی با حضور استاندار در طبس گفت: برگزاری استانی این جلسه به جهت وجود معادن و نقش آن در اقتصاد مقاومتی در طبس بود و در آن بر توسعه معادن و فرآوری مواد معدنی در طبس تاکید شد، همچنین مشکلات صنایع طبس از جمله کک، سیمان و کانسرام مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به دیدار جمعی از مردم و مسئولین شهرستان با تولیت آستان قدس رضوی در مشهد مقدس در هفته گذشته افزود: با توجه قدرت مدیریتی و اقتصادی آستان قدس رضوی درخواست کردیم در طبس سرمایه گذاری شود.

حجت الاسلام مهاجریان مقدم ادامه داد: از جمله خواسته های مطرح شده ایجاد کارخانه فرآوری محصولات لبنی طبس بود که با توجه به تولید روزانه ۴۰ تن شیر در شهرستان ضرورت دارد و موجب اشتغال و عدم حمل شیر برای فرآوری در شهرهای دیگر است.

وی بیان کرد: علاوه بر این در زمینه های گوناگون دیگر درخواست هایی داشتیم و چندی قبل نیز آیت الله رئیسی کارشناسانی را برای بررسی خواسته ها به شهر طبس فرستادند و آن ها نیز پس از بررسی نظر مثبت در مورد خواسته ها داشتند.

امام جمعه طبس گفت: همچنین از تولیت آستان قدس رضوی کتبی و شفاهی دعوت کردیم که در جمع مردم طبس در این شهر حضور پیدا کنند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد رئیس جمهور آمریکا گفت: از جمله نیروهایی که مقابل داعشی که آمریکا آن را به وجود آورده است می ایستد و مبارزه میکند سپاه است و اکنون آمریکا در صدد معرفی سپاه به عنوان تروریسم است.

حجت الاسلام مهاجریان مقدم افزود: آمریکا هر نقشه ای که برای حفظ منافعش خواسته در منطقه پیاده کند نقش بر آب شده است.

وی تصریح کرد: داعش نفس های آخرش را میکشد و نقش مؤثر برای خنثی کردن توطئه های آمریکا، انگلیس و صهیونیست ها، عزیزان سپاه هستند.

امام جمعه طبس اظهار کرد: آمریکایی ها عصبانی هستند چون جمهوری اسلامی توانسته نقشه های آنها را در سوریه، لبنان، عراق به هم بزند و همه یقین داشته باشیم که این بار هم آمریکا تو دهنی خواهد خورد.

دیدگاهی در “تجلیل امام جمعه از سفر استاندار به طبس/ امام جمعه طبس: مروج الشریعه فردی ارزشی و ولایی است

  1. حاج اقادر ان سفر تنها چیزی که مورد توجهشان بود تعودض محل خدمت خدمتگذار یک مدرسه وتعویض دوتا مدر مدرسه بود که خواستند اقای رییسی ان را به عرض رهبری برسانند . اینها که خواسته خودشون بود نه خواسته مردم . ازنظر مردم جابجاییها یک اقدام معمولیست وعین دمکراسیست . مطالب مهم را اقای فرماندار مکتوب ارایه نمود و
    پیگیری هم نمود که جای تشکر دارد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + دوازده =