آمریکا اولین تروریسم عالم بوده و هست/ کارمندان شهرداری طبس چند ماه است بدون حقوق‌اند

امام جمعه طبس گفت: آمریکایی که داد از حقوق بشر می‌زند و ایران و سپاه پاسداران را به عنوان تروریسم معرفی می‌کند باید بداند که اولین تروریسم عالم خود او بوده و هست.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، حجت الاسلام سیدابراهیم مهاجریان مقدم در خطبه های نماز جمعه طبس با اشاره به ۸ آبان گفت: این روز سالروز شهادت شهید حسین فهمیده است که در دوران دفاع مقدس آن از جان گذشتگی و ایثار و بصیرت را نشان داد و دانش آموزان ما هم امروز راه این شهید بزرگ را ادامه میدهند و ان شاءالله ادامه دهند و به عنوان روز نوجوان و بسیج دانش آموزی و پدافند غیرعامل هم این روز نام گذاری شده است.

وی با اشاره به پدافند غیرعامل گفت: پدافند غیرعامل یعنی همه جا مردم همگی باید آمادگی داشته باشند که اگر خواست دشمن خواست اقدامی علیه کشور کند موثر نباشد و در این خصوص همچنین باید زیرساخت ها و امکانات نیز برای پدافند غیرعامل قوی باشند.

امام جمعه طبس با اشاره به سالروز شهادت اولین شهید محراب آیت الله سیدمحمدعلی قاضی طباطبایی به دست منافقین در سال ۱۳۵۸ افزود: آمریکایی که داد از حقوق بشر می‌زند و ایران و سپاه پاسداران را به عنوان تروریسم معرفی می‌کند باید بداند که اولین تروریسم عالم خود او بوده و هست؛ حدود ۱۸ هزار شهید ترور در کشور داریم که توسط دست نشانده های آمریکا کشته شدند.

وی با اشاره به شادی های برخی جوانان در خیابان ها پس از بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس گفت: باعث تاسف است در شهر دارالمومنین طبس در شب شهادت امام حسن مجتبی(ع) به خاطر این که یک گل در فوتبال زده شده است کاروان شادی به راه افتاد.

حجت الاسلام مهاجریان مقدم گفت: مسئولین امر، پدرها و مادرها توجه کنید این بی حرمتی ها تبعات سوء دارد و در نهایت عذاب الهی را می‌آورد.

وی بیان کرد: مسئولین ورزش نیز توجه کنند که فقط به ورزشکاران آموزش گل زنی و وزنه برداشتن را یاد ندهند بلکه اخلاق، اعتقادات، حفظ حرمت‌ها را نیز یاد دهند.

امام جمعه طبس با اشاره به مشکل حقوق کارمندان شهرداری طبس افزود: کارمندان شهرداری به من مراجعه می کنند و خیلی ناراحت هستند و میگویند چند ماه است حقوق ما پرداخت نشده است.

وی ادامه داد:ان شاءالله شورای اسلامی شهر و سایر مسئولین به خواسته این کارمندان توجه کنند چرا که آن‌ها راه درآمد دیگر ندارند.

دیدگاهی در “آمریکا اولین تروریسم عالم بوده و هست/ کارمندان شهرداری طبس چند ماه است بدون حقوق‌اند

  1. جناب حاج آقا شما در راس امور هستید به این مسئولین بفرمائید به فکر اشتغال جوانان باشند تا این معضلات اجتماعی و طلاق و جدایی کم گردد خداوند یارتان باد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =