مردم طبس مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان غرب می‌زنند

مردم طبس مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان غرب می‌زنند

حجت‌الاسلام رضا احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در طبس، ضمن دعوت از تمامی مردم میهن اسلامی به ویژه بسیجیان برای شرکت در انتخابات، اظهار داشت: همواره همه انتخابات‌ها دارای اهمیت بوده است، اما انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با توجه به واقع شدن در این مقطع حساس زمانی از اهمیت ویژه‌ای برخودار است.

وی ادامه داد: بیداری اسلامی، موقعیت جمهوری اسلامی ایران در جهان، ایجاد مشکلات و چالش‌هایی برای دشمنان، و تلاش روزافزون دشمنان برای نا امید کردن مردم ما، از مهم‌ترین دلایلی است که باعث حساسیت و اهمیت ویژه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بیان کرد: با توجه به وصیت حضرت امام خمینی(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات و همچنین انتخاب اصلح، از تمامی ملت شریف ایران اسلامی به ویژه بسیجیان و شهروندان عزیز طبسی دعوت می‌کنم تا با حضور پرشور و باشکوه خود در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و انتخاب نمایندگان اصلح، انقلابی، ولایت‌مدار، خدوم، متعهد و ارزشی، وظیفه و تکلیف خود را نسبت به نظام، انقلاب، ولایت و شهدا ادا کنند.

وی اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف دشمنان ما، کاهش مشارکت مردم در انتخابات است، چراکه هر چه مشارکت مردم در انتخابات مجلس بیشتر باشد، مجلس و نظامی قدرتمندتر در مقابل زیاده‌خواهی‌های غرب خواهیم داشت.

احمدی تصریح کرد: به طور قطع ملت شریف ایران اسلامی با حضور حداکثری و آگاهانه خود در پای صندوق‌های رأی، دسیسه و توطئه دشمنان را از بین برده و در این صحنه نیز مشت محکم دیگری به دهان یاوه‌گویان غرب خواهند زد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: براساس رسالت بسیج و سپاه، مبنی بر افزایش روحیه تعهد به اسلام و انقلاب و گسترش شور و نشاط انتخاباتی، طی یک ماهه اخیر دو مرحله نهضت روشنگری و بصیرت‌افزایی و جلسه‌های پرسش و پاسخ در قالب حدود ۲۰ برنامه، در ناحیه مقاومت بسیج و سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج طبس برای بسیجیان و آحاد مردم برگزار شد که با استقبال خوب مردم همراه بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 9 =