امام جمعه طبس فردا به کرمانشاه می‌رود

امام جمعه طبس گفت: برخی از کمک‌هایی که توسط روحانیت و دیگران جمع آوری شده بناست که فردا صبح به نیابت از شما ببریم و آنجا به امام جمعه کرمانشاه تحویل دهیم.

به گزارش طبس‌نیوز، حجت الاسلام سید ابراهیم مهاجریان مقدم در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به هفته بسیج گفت: همانطور که امام پیش‌بینی کردند و به همین جهت نیز بسیج را تشکیل دادند امروز تفکر بسیجی در دنیا در حال گسترش است.

امام جمعه طبس افزود: شکست داعش در هفته بسیج اتفاق افتاد که یک پیامش این بود که با تفکر بسیجی است که میتوان مقاومت و ایستادگی کرد و دشمن هر چه به حسب ظاهر مسلح و زیاد باشد اما تفکر بسیجی آنها را شکست میدهد و از بین می‌برد لذا به بسیج و تفکر بسیجی باید اهمیت بدهیم و پایگاه های بسیج را همیشه شلوغ نگه داریم به خصوص جوانان و نوجوانان که ارتباطشان را با پایگاه های بسیج که در همه جا هست قوی‌تر و محکم‌تر داشته باشند.

وی با اشاره به آغاز امامت و ولایت آقا امام زمان(عج) بیان کرد: انقلاب عظیم اسلامی ما از اولی که حضرت امام(ره) به وجود آورد تا زمانی‌که به پیروزی رسید و اکنون و آینده قطعا با عنایات امام زمان است اگر عنایات ایشان نباشد در مقابل اینهمه دشمنی نمیتوان مقاومت کرد.

وی ادامه داد: علت طولانی شدن غیبت به خود ما برمی‌گردد ما آمادگی برای ظهور آقا نداریم امام زمان ۳۱۳ یار با وفا نظیر حاج قاسم سلیمانی میخواهد اینها هر موقع باشند تردید نکنید که خداوند اجازه میدهد و امام زمان ظهور می‌کند.

خطیب نماز جمعه طبس به روز هشتم آذر روز همبستگی با ملت فلسطین اشاره کرد و گفت: مردم فلسطین نزدیک ۷۰ سال است سرزمینشان را صهیونیست‌های جنایتکار غصب کردند و همیشه هم آنها را مورد تعدی و تجاوز قرار می‌دهند و به فرمایش مقام معظم رهبری «مسئله فلسطین امروز مهمترین مسئله دنیای اسلام است» و همه باید تلاش کنند تا اینکه رژیم صهیونیستی نابود شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: باید به اهمیت نابودی داعش به برکت مقاومت توجه کنیم و غافل از مکر آمریکا نشویم، جریان حکومت داعش برچیده شد اما خود داعش و تفکر داعشی هنوز در گوشه و کنار وجود دارد و حواسمان باید جمع باشد.

حجت الاسلام مهاجریان مقدم افزود: شکست آمریکا و داعشی‌ها به دلیل هماهنگی بین دولت‌ها و ملت‌های ایران، سوریه و عراق بود و همچنین مشاوره‌ای که نیروهای مسلح کشورها با هم داشتند که برای خنثی کردن توطئه‌های آینده استکبار جهانی این هماهنگی بین ملت های این کشورها و مسئولان و بین نیروهای مسلح لازم است که وجود داشته باشد و ادامه پیدا کند.

امام جمعه طبس به زلزله اخیر غرب کشور و لزوم امدادرسانی اشاره کرد و گفت: کمک های بسیار خوبی مردم برای زلزله‌زدگان غرب کشور داشتند و برخی از کمک هایی که توسط روحانیت و دیگران جمع آوری شده بناست که خود بنده فردا صبح به نیابت از شما ببریم و آنجا به امام جمعه کرمانشاه تحویل دهیم.

وی ادامه داد: اگر کسی تا شب کمک هایی را بخواهند داشته باشند که ما ببریم مشکلی ندارد و آنچه که مورد نیاز است با توجه به هوای سرد و بارندگی از جمله وسایل گرم کننده بخاری، پتو و چراغ والر و امثال اینهاست که بیشتر مورد نیاز هموطنان ما در آنجاست.

وی به مناسبت‌های ولادت پیامبر(ص) و امام صادق(ع)، سالروز آزادسازی شهر بستان و چذابه و سالروز بزرگداشت شیخ مفید اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =