شهردار سابق طبس به فرمانداری می‌رود

معاون استاندار خراسان جنوبی و فرماندار ویژه طبس گفت: از شهردار سابق طبس در معاونت عمرانی فرمانداری استفاده خواهد شد، طبس نباید دنبال عضویت در این طرف و آنطرف باشد، دیگران باید به دنبال طبس باشند.

فاطمه ابوالحسنی رحمانی – به گزارش پایگاه خبری طبس‌نیوز، سیدمهدی طلائی مقدم صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه شهردار طبس گفت: طبس بزرگترین شهرستان کشور و خاورمیانه و دارای نقاط قوت بسیار است، ذخایر بزرگ معدنی و قطب گردشگری است، ظرفیت‌های بزرگی که در کنار ما وجود دارد می طلبد کار بیشتری کنیم.

وی به همدلی ایجاد شده در بین مردم تاکید کرد و افزود: ما نباید به دنبال این باشیم که عضو کدام طرف باشیم، دیگران باید به دنبال ما باشند، طبس جایگاه ویژه و مهمی در تمام کشور داراست، ذخایر سه میلیارد تنی معدنی طبس در خاورمیانه منحصر به فرد است و این یک ظرفیت بی نظیر است.

فرماندار ویژه طبس تاکید کرد: ۳۵ تا ۴۰ میلیارد تومان درآمد طبس برای کشور است و کشور از آن منتفع می شود، درآمد مالیاتی طبس از مرکز استان نیز بیشتر است و باید این درآمد به خود طبس نیز برگردد و از آن درآمد منتفع شود، این خواهش و تمنای ما نیست، مطالبه به حق ما است.

وی با اشاره به مشکلات بی آبی در طبس و دستگردان و مشکلات برق در دیهوک و گازرسانی به بخش دیهوک گفت: ما در راه شریانی بین شهرهای متعدد هستیم و اوضاع نباید اینطور باشد و با پیگیری ائمه محترم جمعه و دیگر مسئولین بحمدلله این مهم انجام شد.

طلائی مقدم در این مراسم گفت: هر آمدنی را رفتنی است و از تلاش های طوسی تشکر کرد و افزود: انصافا مهندس طوسی شهرداری فعال و تلاشگر بود.

وی افزود: کلید توسعه شهر از باغ گلشن تا میدان اصلی است و این پروژه های مهم در دوران شهرداری آقای بخشی طوسی اتفاق افتاد.

معاون استاندار خراسان جنوبی از شهرداران اسبق طبس نیز نام برد و از خدمات آنان تقدیر کرد.

وی گفت: از طوسی به عنوان معاونت عمرانی که یک معاونت جدید در فرمانداری است استفاده خواهد شد.

فرماندار ویژه طبس همچنین درباره بهارستانی یزدی گفت: مردی که در پاییز بهاری و با سابقه درخشان به طبس آمده و برایش آرزوی موفقیت میکنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =