دشمنان بیش از پیش دنبال اختلاف افکنی بین مسلمانان هستند

امام جمعه طبس گفت: امروز دشمنان بیشتر از گذشته دنبال اختلاف افکنی بین مسلمانان، قبایلی که در ایران هستند و بین مردم و مسئولین است.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، حجت الاسلام سیدابراهیم مهاجریان مقدم در خطبه های نماز جمعه طبس با اشاره به هفته وحدت افزود: امروز دشمنان بیشتر از گذشته دنبال اختلاف افکنی بین مسلمانان و قبایلی که در ایران هستند، بین مردم و مسئولین است.

وی ادامه داد: آن داعشی که هدف آن تشکیل حکومت اسلامی مورد نظر آمریکا بود توسط نیروهای مقاومت و تفکر بسیجی شکست خورد.

امام جمعه طبس گفت: دشمنان دست از اختلاف افکنی برنمیدارند و در چند روز گذشته داعش در مصر و جاهای دیگر به کشتار مردم دست زدند.

وی افزود: وحدت و همدلی در بین همه مسلمانان وجود دارد و در کشور ما پس از انقلاب این هفته برکات زیادی داشته و دارد.

حجت الاسلام مهاجریان مقدم با اشاره به سالروز شهادت شهید مدرس، روز مجلس گفت: نامگذاری سالروز شهادت شهید مدرس به نام روز مجلس به این معناست که نمایندگان مجلس با شهامت و شجاعت باید مدرس‌گونه باشند و نگذارند طرح های مرموزانه تصویب شود.

امام جمعه طبس با اشاره به روز جهانی معلولان گفت: باید به فکر معلولان جامعه باشیم و برای حل مشکلات آنها تلاش کنیم و رفت و آمد در خیابان ها از جمله مشکلات آنان است که حتما مسئولین توجه کنند.

وی با اشاره به ارسال کمک های علما و طلاب و مردم طبس به مناطق زلزله زده کرمانشاه و تحویل آن به امام جمعه کرمانشاه افزود: امام جمعه کرمانشاه بسیار تشکر کردند.

حجت الاسلام مهاجریان مقدم ادامه داد: ایشان به من ماموریت دادند تا به مردم و مسئولین طبس و به خانواده شهدا سلام و تشکر ایشان را ابلاغ کنم.
امام جمعه طبس با اشاره به زلزله کرمان گفت: زلزله کرمان خسارت مالی داشته است اما خسارت جانی آن اعلام نشده است که امیدواریم خسارت جانی نداشته باشد.

وی گفت: باید مراقب باشیم گاهی حوادث نتیجه رفتار و کردار ماست گرچه وقتی بعضی از حرف ها را میزنیم بعضی از دوستان در فضاهای مجازی علیه من خیلی چیزها می نویسند.

امام جمعه طبس افزود: من از آنها تشکر میکنم که به یاد ما هستند، آنها توصیه می کنند که «آقای امام جمعه برو مطالعه کن»، خیلی ممنونم مطالعه هم می کنم.

وی ادامه داد: من میدانم عامل طبیعی زلزله چیست و در خیلی از جاها هم این را توضیح داده ام و بی سواد نیستم که برخی میگویند مطالعه کن.

حجت الاسلام مهاجریان مقدم گفت: زلزله رویداد طبیعی است اما این که کجا زلزله بیاید یک مقدار آن امر خدا و مقداری اعمال مردم در آن نقش دارد.

وی افزود: لازم هم نیست که همه کسانی که دچار زلزله شدند خدای نخواسته گناهکار باشند بلکه آتش که گرفت خشک و تر با هم می سوزد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + یازده =