مسئولین از گرانی، تورم جلوگیری کنند/ غیرت دینی، انقلابی و ملی ایجاد کننده حماسه ۹ دی بود

امام جمعه طبس با بیان این که باید از گرانی، تورم و افزایش قیمت حامل های انرژی جلوگیری شود تاکید کرد: نمایندگان محترم مجلس، دولت و رئیس جمهور باید مشکلات معیشتی مردم را در نظر داشته باشند و نگذارند گرانی در جامعه رشد کند و حامل های انرژی را گران نکنند که در این صورت همه چیز گران می‌شود و به مردم فشار می‌آید.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، حجت الاسلام سیدابراهیم مهاجریان مقدم در خطبه های نماز جمعه طبس گفت: ایمان مردم به نظام و انقلاب و پیوند ناگسستنی آنان با رهبری الهی و مکتبی باعث شد تا فتنه ۸۸ رسوا و خنثی شود.

وی افزود: وقتی مردم دیدند جریان فتنه به اصول انقلاب و ارزش های اسلامی اهانت می کند مردم خودجوش به صحنه آمدند و بساط فتنه گران را جمع کردند.

امام جمعه طبس ادامه داد: غیرت دینی و انقلابی، ملی از عواملی بود که باعث ایجاد حماسه نهم دی ماه سال ۸۸ شد.

وی بیان کرد: بصیرت سیاسی و آگاهی از دست های پنهان و آشکار دشمنان و ادعای دروغ تقلب در انتخابات باعث شد مردم به صحنه آمدند.

حجت الاسلام مهاجریان مقدم افزود: اتحاد و انسجام مردم در حفظ ارزش های دینی و انقلابی و مصالح نظام اسلامی باعث توطئه فتنه گران در داخل و خارج را مردم در نهم دی ماه ۸۸ خنثی کنند.

وی با بیان این که دشمنی دشمنان تمام شدنی نیست ادامه داد: دشمنان هر روز در حال برنامه ریزی و فتنه های جدید هستند که بتوانند به اهداف خودشان برسند که مردم باید مراقب باشند.

امام جمعه طبس با اشاره به دیدار مسئولان و اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سراسر کشور با رهبر معظم انقلاب گفت: رهبر انقلاب فرمودند بعضی ها همیشه نقاط ضعف نظام و انقلاب را برجسته می کنند که این به مصلحت نظام و انقلاب نیست.

وی ادامه داد: ما اگر ایراد و اشکالی به مدیری داریم باید به گونه ای بیان کنیم که دشمن سوء استفاده نکند و نتیجه نگیرد که نظام اسلامی کارآمدی ندارد.

حجت الاسلام مهاجریان مقدم تاکید کرد: رهبر انقلاب فرمودند بعضی ها مدیریت کشور ۸ یا ۹ سال در اختیار آن ها بوده است اما امروز نقش اپوزوسیون را دارند بازی می کنند و در مقابل شخصیت ها موضع دشمن شاد می گیرند.

وی گفت: روسای جمهور آمریکا از ابتدا خواستند انقلاب پیروز نشود که پیروز شد و خواستند ادامه پیدا نکند اما ۴۰ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی گذشته و روز به روز هم با اقتدار بیشتر به پیش خواهد رفت.

امام جمعه طبس با بیان این که باید از گرانی، تورم و افزایش قیمت حامل های انرژی جلوگیری شود تاکید کرد: نمایندگان محترم مجلس، دولت و رئیس جمهور باید مشکلات معیشتی مردم را در نظر داشته باشند و نگذارند گرانی در جامعه رشد کند و حامل های انرژی را گران نکنند که در این صورت همه چیز گران می‌شود به مردم فشار می‌آید.

وی ادامه داد: یکی از چیزهایی که همیشه رهبر انقلاب را ناراحت داشته و دارد همین تورم و مشکلات معیشتی مردم است که ان شاءالله نمایندگان مردم و دولت بررسی کنند و تصمیمات نادرستی را نگیرند که موجب نگرانی و نارضایتی مردم شود.

حجت الاسلام مهاجریان مقدم گفت: طی هفته گذشته با برنامه ریزی که قبلا انجام شده بود برای رفع مشکلات شهرستان و امتیازاتی که میتوان برای افزایش اشتغال در شهرستان گرفت با همراهی فرماندار محترم و تعدادی از مسئولین به تهران رفتیم.

وی ادامه داد: به شرکت های هواپیمایی رفتیم برای این که پرواز را همه روزه کنند، این پرواز برای توسعه شهرستان بسیار جایگاه مهمی دارد و مردم حتی الامکان با پرواز مسافرت کنند که این برای شهر طبس سرمایه گذاری است.

امام جمعه طبس با بیان این که در سفر تهران در وزارت خانه جهاد کشاورزی حضور پیدا کردیم ادامه داد: با حضور در وزارتخانه جهاد کشاورزی موضوع خشکسالی ها و سایر مواردی که وجود دارد مطرح شد و قول هایی دادند برای حل مشکل کشاورزان و دام داران و استفاده از امکانات مدرن برای آبیاری داده شد.

وی افزود: در دیدار با ریاست کمیته امداد حضرت امام(ره) بر این که طبس نیاز به امکاناتی دارد که افراد تحت پوشش توانمند شودند نیاز دارد تاکید شد و این نهاد برای ایجاد اشتغال در طبس سرمایه گذاری کند.

حجت الاسلام مهاجریان مقدم تاکید کرد: نیروگاه خورشیدی از جمله طرح هایی است که مناسب است سرمایه گذاری شود که قول بررسی آن را دادند تا این کار در شهرستان انجام شود.

وی ادامه داد: یک جلسه هم اندیشی نیز با طبسی های مقیم تهران برگزار شد و تشویق شدند به این که به وطناشان توجه کنند و آنها هم سرمایه گذاری کنند و در توسعه شهرستان سهیم باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + دوازده =