حماسه ۹دی انقلاب سوم در پاسداری از آرمان های نظام اسلامی بود

فرمانده سپاه ناحیه طبس گفت: در حقیقت نهم دی ماه ۱۳۸۸ را می‌توان انقلاب سوم ایران اسلامی در پاسداری از آرمانهای والای امام راحل، شهدا و نظام مقدس اسلامی دانست و ملت شریف ایران گوش به فرمان مقام عظمای ولایت همیشه در صحنه حاضرند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، سرهنگ رمضانعلی فرحبخش ثانی به مناسبت گرامیداشت هشتمین سالروز حماسه نهم دی ماه پیامی به شرح زیر صادر کرد:

بسمه تعالی

نمایش بصیرت مردم در ۹ دی ۸۸ جلوه‌ای از حماسه‌ حضور در صحنه، لبیک گویان به مظلومیت حسین (ع) و غیرت و حمیت در برابر هجمه‌ اهل نفاق به ارزشی‌ترین باور شیعه یعنی عاشورا رقم خورد.

به یقین ۹ دی یکی از الطاف خفیه خداوند متعال به ملت حق مدار و ولایت دوست ایران است که التزام عملی به اسلام و فرامین ولی امر مسلمین دارند و با انسجام ملی، مردم سالاری دینی را با هدایت پیر و مرادشان در کشور حاکم کرده‌اند و در گسترش عدالت با تأسی به مقتدایشان حضور آگاهانه دارند، و به دور از جنجال‌های سیاسی، بالندگی انقلاب را خواستارند و در مقابله با هر گونه تعرضی، مردانه در صحنه حضور دارند و هرگونه تهدید را با صلابت و مقاومت پاسخ دندان شکن می‌دهند، همچنان که در هشت سال دفاع مقدس ایستادند و با تقدیم هزاران شهید و ایثارگر هیچ گونه خللی در عظم و اراده‌ی آهنین‌شان به وجود نیامد و تمامی دنیای استکبار در برابر ملت منسجم و ایمانی ایران شکست مفتضحانه خورد و فهمیدند که ایرانی با ایمال و پایبند به ارزشهای اسلامی تا پای جان از سرزمینش دفاع خواهد کرد.

۹ دی نماد ارادت مردم عاشورایی ایران به امامت، منشور هدایت و سرلوحه‌ی بیداری نسل‌های آینده است که با نگاه به آزمون بصیرت و بیعت عاشقانه پدران و مادرانشان در تلالو نورانیت حضور بی‌دریغ و عظمی راسخ، چشمان فتنه را در این روز بزرگ کور کردند و به تمامی فتنه گران داخلی و توطئه‌گران خارجی فهماندند که همیشه بیدار و در صحنه‌اند و پاسدار واقعی میراث گران سنگ بنیان گذار جمهوری اسلامی هستند.

ملت شریف ایران در حماسه ۹ دی با حضور پرشور خود تمامی عملیات روانی استکباری و صهیونیستی در فضای غبارآلود فتنه ۸۸ با حماسه‌ای فراملی و حمیت مذهبی در هم شکستند. و در حقیقت این روز را می‌توان انقلاب سوم ایران اسلامی در پاسداری از آرمانهای والای امام راحل، شهدا و نظام مقدس اسلامی دانست و ملت شریف ایران گوش به فرمان مقام عظمای ولایت همیشه در صحنه حاضرند.

امروز هم به حول و قوه الهی فتنه ای سیاه به نام داعش که بیش از شش هزار جوان فریب خورده در آن حضور داشتند و هزاران مساجد و مکان مقدس را ویران کردند که در نتیجه این اعمال جنایتکارانه ده ها هزار مرد، زن و کودک بی گناه به شهادت رسیدند ، به همت مدافعان حرم شکست داده شد و سیطره این شجره خبیثه از روی زمین محو گردید.

ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس ، ضمن گرامیداشت حماسه سترگ ۹ دی ، روز اعلام وفاداری ملت مسلمان وهمیشه در صحنه ایران به ولایت که به حق روز بصیرت نام گذاری شده است اعلام می‌دارد، پاسداران و بسیجیان این ناحیه تا آخرین نفس مدافع راستین ولایت و پاسدار واقعی آرمانها و ارزش‌های نظام شکوهمند اسلامی می‌باشند و در مقابله با هرگونه توطئه و تهدیدی، آگاهانه و هوشیارانه ایستادگی و در پویایی و پیشرفت علمی، فرهنگی و اقتصادی کشور مجاهدت می‌نمایند».

گوشه ای از فعالیت های ستاد گرامیداشت حماسه ۹ دی ماه شهرستان طبس در این هفته می توان به نشست های بصیرتی در پایگاه ها ، مدارس ، دانشگاه ها ، ادارات ، جشن ۹ دی در میدان امام در تاریخ ۸ دی ماه ساعت ۱۷:۳۰ و همایش بزرگ ۹ دی در امامزاده حسین بن موسی الکاظم (ع) در تاریخ ۹ دی ماه همزمان با نماز مغرب و عشاء و برنامه های متنوع دیگر اشاره کرد که از عموم مردم شریف و ولایت مدار شهرستان طبس دعوت می شود در این دو برنامه شرکت نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 9 =