مردم در مطالبه گری مراقب سوءاستفاده دشمن باشند

امام جمعه طبس گفت: مردم به ویژه کسانی که حقی دارند هوشیار باشند طوری مطالبه کنند که دشمن سوءاستفاده نکند.

به گزارش طبس نیوز، حجت الاسلام سیدابراهیم مهاجریان مقدم در خطبه های نماز جمعه طبس گفت: آشوب هایی که در روزهای گذشته دشمنان در کشور ما ایجاد کردند جوابش را مردم در این چند روز خوب و کوبنده دادند و در آینده هم برنامه ریزی میشود و کوبنده تر در سراسر کشور جواب این آشوبگران و اربابانشان ملت ما خواهند داد.

امام جمعه طبس افزود: نمونه آن بعد از نماز جمعه شما مردم طبس در انزجار از آشوبگران و حمایت از ولایت فقیه و نظام اسلامی نشان خواهید داد.

وی تاکید کرد: مردم و مسئولین باید به تقویت انسجام و اتحاد ملی توجه کنند تا وحدت روز به روز گسترده تر شود و از هر گونه کشمکش و اختلاف پرهیز شود.

خطیب نماز جمعه طبس یادآور شد: مسئولان اعم از قوه مجریه، مقننه و قضاییه و دیگران باید بیش از پیش برای حل مشکلات معیشتی مردم تلاش داشته باشند و راه حل آن همانی است که رهبر معظم انقلاب گفتند یعنی نگاه به درون و اقتصاد مقاومتی و بستن دروازه ها به روی ورود کالاهای خارجی است.

وی با ابراز تاسف گفت: متاسفانه در این زمینه دولت زیر سوال است و نمونه آن وارد کردن برنج آزاد شد این سیاست اشتباه است ما در کشورمان تولید برنج داریم بنابراین وارد کردن برنج سیاست درستی نیست باید بیشتر از تولیدکنندگان حمایت کنیم و تولید را بیشتر کنیم که نیاز به واردات نداشته باشیم و حتی صادر کنیم.

وی تاکید کرد: مسئولین نسبت به حقوق از دست رفته مردم توسط برخی از موسسات مالی و اعتباری و بانک ها و کسانی که به خیابان ها آمدند توجه کنند همین ها بودند که دشمن از اینها استفاده کرد، باید تشکیلات قضایی با جدیت بیشتر حق مردم را بگیرند.

حجت الاسلام مهاجریان مقدم گفت: مردم به ویژه کسانی که حقی دارند هوشیار باشند طوری مطالبه کنند که دشمن سوءاستفاده نکند.

وی با اشاره به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد: باید روحیه انقلابی را حفظ کرد و برای خلق حماسه ای دیگر در آستانه چهلیمن سال انقلاب اسلامی آماده شد وجشن و حماسه بزرگ در سراسر کشور برای حمایت از نظام و ارزش های اسلامی داشته باشیم.

خطیب نماز جمعه طبس تصریح کرد: اعلام انزجار از کسانی که از بیگانگان خط میگیرند ضرورت دارد و مردم باید در مقابل آنها بایستند و آنها را ترد کنند، کسی که بیاید در آشوب ها پرچم مقدس جمهوری اسلامی که نام خدا در آن نقش بسته را آتش بزند باید حتما نیروهای امنیتی و اطلاعاتی او را دستگیر کنند و به مجازاتی که شایسته است برسانند.

امام جمعه طبس به سفر هفته گذشته با سایر مسئولین طبس به تهران اشاره کرد و گفت: برای توسعه شهرستان نشستن در اتاق و پشت میز مشکلات حل نمیشود باید همه مدیران با هماهنگی بروند و مشکلات را مطرح کنند و این مفید است و نمونه هایی وجود دارد که این پیگیری ها نتیجه داده و من هم اعلام کردم که همیشه برای توسعه اماده ام.

وی افزود: در این سفر خیلی مسایل قول داده شد که باید به جد پیگیری شود، یکی از مسایل این بود که
کمیته امداد که بخش سرمایه گزاری دارند در طبس نیروگاه خورشیدی احداث کنند و برای تاکید بیشتر نامه ای با امضای من و معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس امضا شد و امیدواریم مردم ما مشکل معیشتی و اشتغال نداشته باشند.

حجت الاسلام مهاجریان مقدم به مناسبت های سالروز حماسی شهدای دانشجو در هویزه، سالروز اجرای دستور کشف حجاب توسط رضا خان و خسارات فرهنگی، سالروز قیام خونین مردم قم، شهادت امیر کبیر و سالروز شهادت احمدی روشن به دست استکبار جهانی و صهیونیست اشاره کرد.

دیدگاهی در “مردم در مطالبه گری مراقب سوءاستفاده دشمن باشند

  1. باسلام – در موضوع واردات برنج ، یک نکته قابل توجه است و آن اینکه اولا اگر برنج وارد نشود ، قیمت برنج داخلی سر به فلک می کشد که مردم قدرت خرید آن را ندارند . ثانیا با همین وضع موجود تا کنون هیچ برنج داخلی نیز بر روی زمین نمانده و همه آن به فروش می رسد. تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + ده =