مثلث شوم آمریکا، عربستان و منافقین در اغتشاشات نقش داشتند

امام جمعه موقت طبس با اشاره به نقش آمریکا، عربستان و منافقین در اغتشاشات اخیر در کشور گفت: با هوشیاری مردم و حضور به موقعشان، سر ضد انقلاب این بار نیز به سنگ خورد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، حجت الاسلام محمدجواد زنجانی طبسی در خطبه های نماز جمعه طبس با اشاره به در پیش بودن ایام فاطمیه گفت: در ایام شهادت ائمه معصومین(ع)، مومنین، متدینین و نیروهای حزب اللهی و ولایی دغدغه ای برای آنها ایجاد می شود که امیدواریم مسئولین امر توجه کنند و آن مساله گردشگران است.

وی افزود: از موضع بسیار خوب، انقلابی و ارزشی دادستان شهرستان در این باره تشکر می کنیم و طوماری نیز تهیه شده که مومنین امضا کنند تا به سمع مسئولین برسانند البته مسئولین ما هم راضی به این هنجار شکنی ها نیستند.

امام جمعه موقت طبس با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند از مردم به خاطر بصیرت، هوشیاری و حضور در صحنه آنان در وقایع اخیر باید تشکر کرد.

وی ادامه داد: مردم درست وقتی ضد انقلاب خواست از خواسته به حق آنها سوء استفاده کند وارد عمل شدند.

حجت الاسلام زنجانی طبسی افزود: قاطبه روحانیت با خواسته مردم از جمله اشتغال همراه و حتی همگام با شعارهای مردم هستند.

وی با قدردانی از نیروهای انتظامی، بسیجیان و سربازان گمنام امام زمان(عج) گفت: از نیروی انتظامی تشکر میکنیم که الحمدلله هیچ گونه اسلحه ای به خیابان ها نیاوردند و کسانی که مورد اصابت گلوله قرار گرفتند از پشت به آنان شلیک شده بود.

امام جمعه موقت طبس با تاکید بر لزوم حفظ هشیاری بیان کرد: همه مردم، احزاب و گروه ها در جهت حمایت از نظام و ولایت به میدان آمدند.

وی ادامه داد: در روزهای نخست این آشوب ها، عده ای می‌خواستند آدرس غلط بدهند و این جناح به گردن آن جناح و آن یکی به گردن دیگری بیاندازد که این اشتباه بود.

حجت الاسلام زنجانی طبسی با بیان لزوم حل مشکلات گفت: مشکل اول مردم کنسرت و رفتن خانم ها به ورزشگاه ها نیست و این را ائمه جمعه، روحانیت و خطبا بارها تذکر داده اند که مشکل مردم بیکاری، ازدواج و… است اما هر چه داد زدیم گفتند تریبون های یک طرفه و این نتیجه آن می شود.

وی با تاکید بر ضرورت ریشه یابی اغتشاشات اخیر و نقش فضای مجازی افزود: چطور می شود که یک جوان صرف این که در فضای مجازی این فضایی که خیلی آلوده است با کسی رفیق شود و دعوتش کند به یک چهار راه و بعد دست به هر اقدامی بزند.

امام جمعه موقت طبس با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در جمع مردم قم گفت: خلاصه فرمایش ایشان اشاره به مثلث شوم آمریکا، عربستان و منافقین بود.

وی ادامه داد: آمریکایی ها در این جریان برای ما دلسوز شدند و اشک تمساح می ریزند اما مگر وزیر امور خارجه اسبق آمریکا نبود که گفت باید ریشه ملت ایران را خشکاند؟ یا خانم وندی شرمن گفت ژن مردم ایران ژن تروریستی است، یا آقای ترامپ که ملت ما را ملت تروریسم خواند.

حجت الاسلام زنجانی طبسی بیان کرد: ملت ما هوشیار هستند و در تظاهرات و راهپیمایی هایی که انجام دادند شعارها را به سمت آمریکا برگرداندند.

وی افزود: ولیعهد نابخرد عربستان اعلام کرده بود که جنگ را به داخل ایران می کشانیم که این کار را با پول ها و دلارهایشان انجام میدهند اما باز هم سرشان به سنگ خورد.

امام جمعه موقت طبس گفت: منافقین مجریان اوامر استکبار در این اغتشاشات نقش داشتند که خدا را شکر سربازان گمنام امام زمان(عج) تیم هایشان را یکی یکی کشف کردند و گرفتند.

وی با اشاره به بحث فیلترینگ در دو هفته اخیر گفت: مصوبات سه ارگان مجلس شورای اسلامی، شورای انقلاب فرهنگی و شورای امنیت ملی در جمهوری اسلامی برای همه نهادها قانونی و لازم الاجرا است.

حجت الاسلام زنجانی طبسی ادامه داد: فیلترینگ اخیر و همچنین حصر سران فتنه سال ۸۸ از مصوبات شورای امنیت ملی است و رئیس این شورا شخص رئیس جمهور محترم هستند.

وی گفت: برخی شایعات و حرفایی که در فضای مجازی در این رابطه زده می شود که بی انصافی و آدرس غلط دادن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + دوازده =