اتمام پلی‌کلنیک تامین اجتماعی طبس/ وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی به طبس سفر می‌کند

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس از افتتاح پلی‌کلنیک تامین اجتماعی در طبس خبر داد و گفت: دکتر ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، بعد از ظهر چهارشنبه ۱۱ بهمن ۹۶ میهمان طبس خواهد بود.

به گزارش طبس‌نیوز، معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس در گفتگو با خبرنگار ما خدمات دولت تدبیر و امید را ارزشمند برشمرد و گفت: طبس به عنوان قطب اقتصادی استان خراسان جنوبی مورد توجه ویژه دولت‌مردان قرار گرفته است.

سید مهدی طلائی مقدم توسعه طبس را مرهون همدلی و وحدت ایجاد شده دانست و تصریح کرد: یکصدایی موجب شده تا شهرستان روی ریل توسعه و در مسیر صحیح سند چشم‌انداز توسعه ۱۴۰۴ قرار گیرد.

وی از خبر خوش افتتاح پلی‌کلنیک تامین اجتماعی در طبس خبر داد و گفت: دکتر ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، بعدازظهر چهارشنبه ۱۱ بهمن ۹۶ میهمان طبس خواهد بود.

نماینده عالی دولت در طبس گفت: افتتاح پلی‌کلنیک تامین اجتماعی، بررسی وضعیت تکمیل و بهره‌برداری صنعت کک‌سازی، بررسی و ادامه تکمیل پروژه های اقتصادی زغال‌سنگ شهرستان طبس از مهمترین برنامه‌های سفر وزیر دولت تدبیر و امید خواهد بود.

طلائی مقدم که در دوره مدیریت ۱۴ ماهه خود میزبان میهمانان برجسته کشوری در طبس بوده است، افزود: حضور دولتمردان متعدد در شهرستان نتیجه وحدت مسئولان و پیگیری‌های متعدد بوده که دست آوردهای مطلوبی برای طبس داشته است.

فرماندار ویژه طبس افزود: در این سفر از دکتر سید بیژن نوربخش- رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور و دکتر مروج‌الشریعه استاندار خراسان جنوبی نیز دعوت شده و حضور خواهد داشت.

سید مهدی طلائی مقدم تصریح کرد: عملیات احداث پلی کلینیک تامین اجتماعی طبس با زیربنای دو هزار و ۵۳۰ متر مربع از سال ۹۳ آغاز و پس از یک وقفه، دوباره از دی‌ماه سال ۹۵ آغاز شد و هم اکنون آماده بهره‌برداری است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس هزینه احداث این ساختمان را ۱۲ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: تجهیزات این پلی کلینیک تخصصی هم به میزان ۴ و نیم میلیارد تومان از سوی سازمان تامین اجتماعی کشور خریداری و نصب شده است.

طلائی مقدم که در یکسال اخیر با جدیت پیگیر اتمام این پروژه درمانی شرق کشور شده بود، از تلاش حجت‌الاسلام و المسلمین مهاجریان مقدم، دکتر محمدعلی عبدالله‌زاده، دکتر محمدرضا امیرحسنخانی، مهندس محمدحسن پیوندی، استاندار خراسان جنوبی و مدیران سازمان تامین اجتماعی در احداث و راه‌اندازی پلی کلینیک تامین اجتماعی طبس تقدیر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 20 =