فرماندار ویژه طبس دستاوردهای سفر وزیر به این شهرستان را تشریح کرد

روز چهارشنبه شهرستان طبس میزبان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود وی در این شهرستان علاوه بر افتتاح چند پروژه عمرانی، در نشست شورای اداری در طبس شرکت کرد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، معاون استاندار خراسان جنوبی و فرماندار ویژه طبس در تشریح سفر علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به این شهرستان گفت: وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی دستور اختصاص مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال به منظور به ساخت مجتمع آموزشی توسط صندوق بازنشستگی فولاد کشور دادند.

سیدمهدی طلائی مقدم افزود: پایدار شدن ونهایی شدن پروازهای شرکت آسمان در طبس با دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز صورت گرفت.

وی ادامه داد: با نهایی شدن پروازهای شرکت هواپیمایی آسمان، در فرودگاه طبس در چهار روز از هفته به سمت پایتخت پرواز دایر خواهد بود.

فرماندار ویژه طبس با بیان این که کمک و اختصاص اعتبار به پروژه های زغال سنگ از جمله دستاوردهای سفر وزیر بود افزود: تاکید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به فرآوری محصول نهایی کک و تبدیل آن به PVC، در این زمینه یکی از شرکتهای زیر مجموعه به نام تاپیکو که هم اکنون مهندس پیوندی عهده دارمدیریت آن می باشد مسئول پیگیری گردید.

وی با اشاره به افتتاح پلی کلینیک تامین اجتماعی طبس توسط وزیر تعاون گفت: شبانه روزی شدن پلی کیلنیک تأمین اجتماعی طبس از ابتدای سال۹۷ و اختصاص دستگاه رادیولوژی به پلی کیلنیک تامین اجتماعی طبس به دستور دکتر نوربخش، رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور از دستاوردهای مرتبط با این پلی کلینیک است.

طلائی مقدم برداشته شدن سقف خدمات بیمه ای پزشکان تامین اجتماعی در شهرستان طبس و تصویب یک مرکز دیگر به عنوان مرکز بیمه ای در عشق آباد را از دیگر دستاوردهای سفر وزیر برشمرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + سیزده =