دعوت امام جمعه طبس از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن

امام جمعه طبس گفت: به برکت و شکرانه این نعمت بزرگ انقلاب اسلامی در روز ۲۲ بهمن امسال با حضور گسترده در سراسر کشور در راهپیمایی این روز شرکت بکنیم و مشت محکم به دهان دشمنان مخصوصا دهان گشاد ترامپ دیوانه بزنیم.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، حجت الاسلام سیدابراهیم مهاجریان مقدم با گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: این انقلاب بی نظیر در شرایط آن روز در دنیا بر محورهای ولایت و نظام اسلامی پیروز شد و ۴۰ سال است ادامه دارد و ان شاء الله تا ظهور امام زمان(ع) ادامه خواهد داشت.

وی افزود: به برکت و شکرانه این نعمت بزرگ در روز ۲۲ بهمن امسال با حضور گسترده در سراسر کشور در راهپیمایی این روز شرکت بکنیم و مشت محکم به دهان دشمنان مخصوصا دهان گشاد ترامپ دیوانه بزنیم.

امام جمعه طبس گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی را باید حفظ کنیم و راه حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی این است که ارزش های اسلامی روز به روز باید در جامعه پررنگ تر شود و وحدت در جامعه باید گسترده تر شود.

وی ادامه داد: متاسفانه گاهی مشاهده می کنیم بعضی از ارزش های اسلامی مانند حجاب و امثال اینها مقداری در جامعه ما کم رنگ می شود که مسئولین ما باید در این زمینه حساسیت بیشتری داشته باشند.

حجت الاسلام مهاجریان مقدم بیان کرد: یک جهت پیروزی انقلاب اسلامی وحدت مردم بود و استمرار آن نیز به همین وحدت نیاز دارد و همچنین تبعیت محض از رهبری و ولایت و مقام معظم رهبری که باید همه ما گوش به فرمان ایشان باشیم.

وی با اشاره به سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شهرستان طبس گفت: در سفر ایشان مشکلات، خواسته ها و نیاز هایی که برای شهرستان است و کارهای اساسی که باید برای شهرستان انجام شود از جمله نیروگاه زغالسنگی، کارخانه کک و سایر مسائل که قول هایی مناسبی دادند و ان شاء الله این قول ها عملی شود و مشکلات شهر ما کمتر شود.

امام جمعه طبس در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: رئیس جمهور فرانسه قصد کرده است به ایران بیاید و برای آمدن خود چند شرط گذاشته است.

وی افزود: ملاقات با رهبری، برگزاری نشست مطبوعاتی با رئیس جمهور و اعلام این که درباره موشک های ایران حاضر به مذاکره است و سوم پیشنهاد مذاکره سه جانبه با آمریکا، عربستان و ایران از جمله شرط های وی بوده است.

حجت الاسلام مهاجریان مقدم گفت: در اینجا آقای رئیس جمهور جواب بسیار محکم و مقتدرانه ای به او دادند و مشت محکم به دهان رئیس جمهور فرانسه زدند که از این موضع عزتمندانه و قدرتمندانه آقای روحانی تقدیر و تشکر می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 9 =