هر مسئولی میگوید من انقلابی ام باید در کار دیده شود/ اشرافی‌گری طبقه خاص مردم را آزار میدهد

سخنران ویژه مراسم ۲۲ بهمن در طبس گفت: امروز هر مسئولی که میگوید من انقلابی ام باید در کار دیده شود و نمود آن باید در خدمت به مردم باشد و باید درب اتاقش به روی مردم باز باشد و مردم را تکریم کند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، محمد شیردل از یادگاران هشت سال دفاع مقدس در میان راهپیمایان در شهر طبس گفت: انقلاب ما انقلابی فرهنگی و انقلابی بود که همه را بسیج کرد و کار امام کار با فکر، اندیشه و فهم ملت ایران بود.

وی با اشاره به خطر نفوذ دشمن گفت: امروز خطر نفوذ را جدی بگیرید، ممکن است نفوذی این باشد که یک فرد مردم را ناراضی کند.

یادگار هشت سال دفاع مقدس افزود: من به عنوان فردی که هیچ وابستگی به کسی ندارم در سخنرانی های مختلف بارها عنوان کردم بنزین ها گران نشود و یارانه مردم مستضعف قطع نشود که برخی با همین مقدار کم یارانه ها دارند زندگی میکنند.

وی ادامه داد: جلو گردن کلفت های اختلاسگر، آقازاده نجومی بگیر را بگیرید که همین اختلاس ها جمع آن ۵۰ هزار میلیارد تومان شده است اما اگر بخواهید به هشتاد میلیون نفر یارانه بدهید ۳۰ میلیارد تومان می شود.

شیردل با تاکید بر لزوم حل مشکل بیکاری جوانان گفت: شما یک میلیون بازنشسته را به کارگیری کردید، چرا کار را به جوانان واگذار نمی کنید، مگر امام(ره) به خود شما اعتماد نکرد و کار را به شما واگذار نکرد.

وی گفت: جوانان موتور محرک نظام هستند و کارهای ناممکن را ممکن می کنند.

سخنران یوم الله ۲۲ بهمن در طبس بیان کرد: بوی تعفن اشرافی گری مردم را خیلی آزار می دهد، یک طبقه خاص تشکیل دادند، مردم از کمبود ناراحت نیستند اما مشکل زمانی آغاز شد که این طبقه شکل گرفت.

وی افزود: این طبقه کمترین نقش را در انقلاب داشتند اما بیشترین رانت را این ها انجام دادند و از امتیازات ویژه و تشریفات استفاده می کنند و مردم حق دارند از این موضوع ناراحت شوند.

شیردل ادامه داد: امروز هر مسئولی که میگوید من انقلابی ام باید در کار دیده شود و نمود آن باید در خدمت به مردم باشد و باید درب اتاقش به روی مردم باز باشد و مردم را تکریم کند.

وی گفت: رمز پیروزی انقلاب و تداوم آن این است که مردم به خاطر دین و آموزه های اسلام قیام کردند و امام نیز نام اسلام را می برد و از دین سخن می گفت.

وی افزود: هیچ حزب و گروهی نمی تواند محور این تجمع باشد و مردم با لبیک به رهبر انقلاب که فرمودند «ان شاءالله امسال هم ۲۲ بهمن تماشایی خواهد بود» به میدان آمدند.

شیردل گفت: بعضی ها امروز شنیده می شود با تاثیر پذیری از فضای منفی مجازی متاسفانه می خواهند رژیم شاه را تطهیر کنند.

وی افزود: امروز انقلاب اسلامی در دل و جان مردم نفوذ دارد و مردم دست از نظامشان بر نمیدارند و اگر گلایه ای هم دارند مطرح می کنند.

یادگار هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: بعضی وقت ها در جزر و مدهای سیاسی، خدمات و کارنامه درخشان نظام زیر سوال می رود و به همین جهت افرادی می گویند انقلاب برای ما چه کرده است.

وی یادآور شد: آمار سال ۵۷ را نگاه می کردم، کل راه های آسفالته و شوسه ایران در سال ۵۷، ۴۰ هزار کیلومتر بوده است اما امروز به بیش از ۲۵۰ هزار کیلومتر رسیده است.

شیرل بیان کرد: حدود ۲۰ درصد از مردم از برق برخوردار بودند اما امروز بیش از ۹۵ درصد از مردم ما برق دارند.

وی افزود: امروز از ۲۲ میلیون خانوار در ایران، کمتر خانواری وجود دارد که انشعاب آب نداشته باشد.

وی اظهار کرد: پیش از انقلاب فقط پنج شهر بزرگ ایران گاز داشته است، امروز گستره استفاده از گاز به بیش از ۹۰ درصد از جمعیت کشور رسیده است.

سخنران راهپیمایی ۲۲ بهمن طبس گفت: یک شبکه محدود صدا و سیما بوده که آن هم در شهرهای بزرگ وجود داشت که در برخی ساعات روز برنامه پخش می کرد امروز علاوه بر شبکه های داخلی، ایران در عرصه شبکه های خارجی نظیر العالم، پرس تی وی و… وارد شده است.

وی تاکید کرد: کل آمار تلفن ثابت در کشور یک میلیون در سال ۵۷ بوده است امروز حتی در برخی منازل دو خط تلفن نیز وجود دارد و بیش از ۷۱ میلیون خط تلفن همراه وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + سیزده =