دشمن درصدد است داشته های ما دیده نشود

رییس قرارگاه راهبردی عمار کشور گفت: دشمن میخواهد با ناامید کردن و تاریک کردن روشنایی ها ما را فریب دهیم تا با پای خودمان از انقلابمان برگردیم.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، رئیس قرارگاه راهبردی عمار کشور در ️یازدهمین دوره مجمع عالی بسیج شهرستان طبس در سالن همایش های میقات الرضا(ع) گفت: باید هوشیار باشیم دشمن چگونه و با چه ابزاری و چه زمانی به جلو می آید و راه دفاع لازم را بدانیم.

حجت‌الاسلام مهدی طائب افزود: بسیج مدافع است؛ مدافع حرم، مدافع ایران و انقلاب و باید حواسمان باشد که توجه دشمن به کدام نقطه است که باید خوب دفاع کنیم.

وی زمان کنونی انقلاب را همانند یک ساعت پایانی جنگ صفین توصیف کرد و گفت: در آن جنگ یک ساعت مانده بود که کار تمام شود و معاویه هم نیرویی برای دفاع نداشت مالک اشتر میزد و به جلو میرفت اکنون انقلاب ما در همان جاست.

رئیس قرارگاه راهبردی عمار کشور هشدار داد: اما معاویه موفق شد چون باعث شد با حیله او، لشکر مقابل، خودش به عقب برگردد و اکنون در این زمان دشمن در برابر ما زمینگیر شده فقط منتظر است ما با پای خودمان برگردیم با حیله ناامیدی و مایوس کردن و اینکه همه روشنایی ها را جلو چشممان تاریک کند تا هیچ چیزی را نبینیم.

وی با بیان اینکه دشمن میخواهد داشته های ما درست دیده نشود گفت: در موارد نظامی در زمان شاه همه چیز را از خارج وارد میکردند اما اکنون موشک هایی میسازیم که صفر تا صد آن تولید داخل است و پیچیده ترین و مهمترین مرحله اش یعنی سوخت جامد را نیز تولید کردیم که از سوخت آنها بهتر است.

حجت‌الاسلام طائب با اشاره به آیه ۱۰۳ سوره نسا گفت: در این راه ممکن است به دلیل دیده نشدن و نتیجه نرسیدن سست شویم باید بدانیم که اگر درد میکشیم طرف مقابل که به ما حمله کرد و ما را به این بدبختی ها می اندازد عین همین دردهای ما درد میکشد.

وی خطاب به جوانان گفت: انتقاد از رییس جمهور دارید، از وضعیت ناراضی هستید آنها هم همینطور هستند، مشکل اقتصادی و بیکاری داریم و آمریکا آن را برایمان ایجاد کرد چهل سال با ما جنگیدند که ما را به زمین بزنند، بله عین همین بیکاری که ما داریم او هم دارد.

حجت‌الاسلام طائب عنوان کرد: یک عمر تلاش کردند ما نفهمیم در آمریکا چه خبر است و میگفتند اوضاع شما خراب است و اوضاع ما خوب است اما با آمدن ترامپ در زمان انتخابات همه چیز بر همه روشن شد.

وی افزود: ۲۰ هزار میلیارد بدهکاری بالا آوردند، آمریکایی ها افغانستان را گرفتند که ارزش معادن آن سه هزار میلیارد دلار ارزش دارد که سرمایه این کشور است یعنی اگر آمریکا تمام این مبلغ را کامل ببرد باز هم ۱۷ هزار میلیارد میماند.

رئیس قرارگاه راهبردی عمار کشور گفت: در زمان اوباما آمریکا ۱۰ هزار میلیارد بدهی داشت و وقتی آمد گفت بدهی را میدهم اما بعد از دوره ریاست جمهوری اش نه تنها بدهی کم نشد بلکه به این مبلغ رسید.

وی افزود: خانمی که در زمان تبلیغات میگفت بدهی آمریکا را میدهد دقیقا جا پای اوباما میخواست بگذارد.

حجت‌الاسلام طائب بیان کرد: آمریکا درد میکشد اما کاری میکند کسی نفهمد من با برجام مخالف نیستم اما آمریکا چیزی ندارد به ما بدهد فرض را بر این بگیریم آمریکا صادق است اما چیزی دارد که با ما بدهد؟ این همه بدهکار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =