تئاتر و نمایش تاثیرگذار در مخاطب به ویژه جوانان است/ نمایش میدانی فدک دومین نمایش میدانی در سال ۹۶

فرمانده سپاه ناحیه طبس در حاشیه برگزاری دومین روز از نمایش میدانی فدک در طبس گفت: این برنامه چون به صورت تئاتر برگزار میشود برای جوانان جذاب است و امروز می طلبد که ما برنامه هایمان را به سمتی ببریم که نسل امروز می پسندد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، فرمانده سپاه ناحیه طبس در گفتگو با خبرنگار طبس نیوز گفت: نمایش میدانی فدک به همت هنرمندان بسیجی شهرستان طبس به مدت سه شب در مکان شهدای گمنام طبس برگزار می شود.

سرهنگ رمضانعلی فرحبخش افزود: این نمایش گوشه هایی از زندگی بی بی دو عالم حضرت فاطمه (س) ولادت و شهادت ایشان را به نمایش خواهند گذاشت.

وی خاطرنشان کرد: هنرمندان عزیز ما دو ماه است در این مکان فعالیت و تمرین دارند که از زحمات کارگردان این برنامه هنرمند عزیز آقای نظری و همکارانشان تقدیر و تشکر میکنم.

فرمانده سپاه ناحیه طبس با تشکر از همکاری مسئولان و همراهی خیرین و مردم و خبرنگاران گفت: این برنامه با همکاری جامع بسیج زنان طبس و ناحیه مقاومت بسیج سپاه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این برنامه چون به صورت تئاتر برگزار میشود برای جوانان جذاب است، گفت: امروز می طلبد که ما برنامه هایمان را به سمتی ببریم که نسل امروز می پسندند همانند تئاتر و نمایش که ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس در ایام هفته دفاع مقدس در همین مکان برنامه نمایش میدانی از حرم تا قدس را برگزار کرد.

فرحبخش با بیان اینکه این دومین نمایش میدانی است که در سال ۹۶ برگزار کردیم، گفت: امیدواریم بتوانیم در سال های آینده نیز با همت و تلاش هنرمندان عزیز شهرستانمان برنامه های خوبی را داشته باشیم.

وی از کنگره شهدا در سال آینده خبر داد و تصریح کرد: سال آینده کنگره سرداران و ۲۲۱ شهید شهرستان را خواهیم داشت که کمیته های آن تشکیل شده و به کمک همین مردم عزیز انجام خواهد شد.

وی با تاکید بر اجرای نمایش های میدانی اسلامی تاریخی گفت: برنامه تاریخی کمتر با تئاتر به نمایش گذاشته شده و اگر به هنرمندان شهرستان بها دهیم انگیزه بالایی برای انجام این برنامه ها دارند و خواهند توانست کارهای بزرگتری را در شهرستان انجام دهند همانگونه که برنامه هایی قبلا داشتیم از جمله حرم تا قدس و مردان آسمانی که نشان دادند می توانند به خوبی انجام دهند.

فرمانده سپاه طبس عنوان کرد: تفاوت نمایش فدک این است که شاید برنامه های دیگرمان مونتاژ بود ولی از صفر تا صد این برنامه توسط خود هنرمندان انجام شده که برای ما جای بسی خوشبختی است.

وی افزود: ما از هنرمندان حمایت خواهیم کرد و امکاناتی که در اختیار ماست در اختیار این عزیزان گذاشته خواهد شد تا روز به روز بر کیفیت و اثربخشی برنامه هایشان افزوده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =