روحانی از ۳۴ سال تجربه انقلاب اسلامی بهره گیرد

امام جمعه طبس گفت: نامه امام علی(ع) به مالک اشتر، کامل‌ترین دستورالعمل برای کارگزاران نظام اسلامی است که باید رئیس جمهور منتخب نیز باتوجه به آن و همچنین بهره‌گیری از ۳۴ سال تجربه ارزشمند انقلاب اسلامی، برنامه‌ریزی و عمل کند.

طبس نیوز: امام جمعه طبس گفت: نامه امام علی(ع) به مالک اشتر، کامل‌ترین دستورالعمل برای کارگزاران نظام اسلامی است که باید رئیس جمهور منتخب نیز باتوجه به آن و همچنین بهره‌گیری از ۳۴ سال تجربه ارزشمند انقلاب اسلامی، برنامه‌ریزی و عمل کند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام سیدابراهیم مهاجریان‌مقدم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه طبس با اشاره به دیدار اخیر هیئت دولت با رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: در دولت‌های نهم و دهم کارهای بزرگ و خدمات نسبتاً مطلوبی انجام شد که مقام معظم رهبری نیز همچون دولت‌های گذشته، از تلاش‌های محمود احمدی‌نژاد در طول دو دوره ریاست جمهوری بسیار تقدیر کردند.

وی با بیان اینکه در آستانه تحویل و تحول قوه مجریه قرار داریم، یادآور شد: در حکومت اسلامی باید معیارها و ارزش‌های اسلامی به‌دقت مورد توجه قرار گرفته و مسئولان ما چه در زندگی شخصی و چه در زندگی حکومتی‌شان، حضرت امیرالمؤمنین(ع) را الگوی خود قرار دهند.

خطیب جمعه طبس ادامه داد: نامه امام علی(ع) به مالک اشتر، بهترین، کامل‌ترین و مترقی‌ترین دستورالعمل برای کارگزاران نظام اسلامی است و باید بیشتر مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران دارای ۳۴ سال تجربه ارزشمند است، به طوری که در طول این مدت مدیران مختلف با شعارهای متنوع به صحنه خدمت آمده‌اند و پیشنهاد می‌شود که حجت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس جمهور منتخب ملت ایران، در برنامه‌ها و عملکرد خود از این تجربیات بهره ببرد.

امام جمعه طبس اظهار امیدواری کرد که تغییر در قوه مجریه و تحویل و تحول دولت، منشاء خدمات و برکات بیشتر برای نظام و مردم باشد.

مسائل اخیر کشور مصر و تسلیت پیشاپیش سالروز شهادت حضرت امیرالمؤمنین(ع) و تأکید بر لزوم بهره‌گیری مطلوب از لیالی قدر، اشاره به برگزاری اعتکاف، تسلیت سالروز ارتحال حضرت خدیجه(س) همسر باوفای پیامبر اسلام(ص) و تأکید بر قرار دادن این حضرت از سوی زنان و دختران به عنوان الگو، گرامیداشت هفته حمایت از بیماران هموفیلی و گرامیداشت سالروز اقامه نخستین نمازجمعه در ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی از دیگر سخنان حجت‌الاسلام سید ابراهیم مهاجریان مقدم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه طبس بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 10 =