استیضاح و رأی اعتماد به وزرا بینش و خدمتی دو طرفه بود

امام جمعه موقت طبس گفت: استیضاح وزرای دولت، هشداری به مسئولین برای خدمت بیشتر بود و رأی اعتماد به آنها همدلی دولت و مجلس را اثبات کرد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، حجت الاسلام احمد مؤدب در خطبه های نماز جمعه طبس با اشاره به استیضاح چند وزیر توسط مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تصمیم زیبایی که مجلس گرفت باعث همدلی بود.

وی افزود: این اقدام به وزرا فهماند اشتباهاتشان و کوتاهی های آنها کم نیست، ممکن بود با تلاش بیشتر این اشتباهات رخ ندهد.

امام جمعه موقت طبس گفت: مجلس شورای اسلامی با رأی اعتمادی که داد اثبات کرد حسن نظر و نیت دارد، نه کوتاهی کرد که چشمش را بر روی مشکلاتی که وجود دارد ببندد و نه رأی اعتماد نداد که خلأیی در کار دولت ایجاد شود.

وی با بیان این که اقدام مجلس یک بینش و خدمتی دو طرفه میدانم افزود: خدمتی به ملت بود که هشدار داد به مسئولین که برای خدمت رسانی باید جدیت و حساسیت بیشتر کنند.

حجت الاسلام مؤدب ادامه داد: خدمتی به دولت بود که رأی اعتماد داد و همدلی بین دولت و مجلس را اثبات کرد.

وی اظهار کرد: وزرایی که رأی اعتماد گرفتند به هر دو بعد توجه کنند و هم خدمت بیشتری به مردم کنند و هم همدلی بیشتر با مجلس تحقق پیدا کند.

امام جمعه موقت طبس با اشاره به در پیش بودن سال جدید با توصیه به عدم اسراف گفت: در این روزها به یاد مستضعفین باشید و کمیته امداد را یاری کنید تا بتوانند به مستضعفان خدمت کنند.

وی ادامه داد: همچنین انجمن های نیکوکاری مساجد را کمک کنید تا ان شاءالله به همه خوش بگذرد و همه در شادی یکدیگر شریک باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =