حرکت مردم در نوار غزه امکان سازش را از سازش‌کاران سلب کرده است

امام جمعه موقت طبس گفت: حرکت مردم در نوار غزه در چهارمین هفته خود به عنوان حمایت از روز زمین، چنان گسترده است که امکان هر گونه سازش را از سازش کاران و امکان انجام معامله قرن را از آمریکا، انگلیس، صهونیست، اسرائیل و عربستان سلب کرده و خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، حجت الاسلام احمد مؤدب در خطبه های نماز جمعه طبس گفت: نامه ای توسط رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) به رهبر انقلاب در روزهای پایانی سال گذشته نوشته شده بود و که با پاسخ اخیر رهبر انقلاب به آن نامه، توطئه‌ای خنثی شد.

«حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پاسخ به نامه چندی قبل آقای اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، با تأکید بر مواضع همیشگی جمهوری اسلامی در حمایت کامل از فلسطین و مجاهدان آن، علاج مسأله فلسطین را تقویت جناح مبارز و مقاوم در دنیای اسلام و تشدید مبارزه با رژیم غاصب و پشتیبانان آن دانستند و تأکید کردند: حرکت به سمت مذاکره با رژیم فریبکار و دروغگو و غاصب، خطای نابخشودنی بزرگی است که پیروزی ملت فلسطین را به عقب می‌اندازد و جز خسران عاید آن ملت ستم‌کشیده نمیکند.»

حجت الاسلام مؤدب تصریح کرد: این توطئه توسط آمریکا، انگلیس، صهونیست، اسرائیل و عربستان طرح ریزی شده بود که بنا داشتند اقدامی انجام دهند که اسرائیل خائن و غاصب در کشورهای اسلامی به ویژه کشورهای عربی به رسمیت شناخته و روابط با اسرائیل عادی شود.

وی ادامه داد: حرکت مردم در نوار غزه در چهارمین هفته خود به عنوان حمایت از روز زمین، چنان گسترده است که امکان هر گونه سازش را از سازش کاران و امکان انجام معامله قرن را از اینها سلب کرده و خواهد کرد.

امام جمعه موقت طبس تصریح کرد: میرود که با این اقدام، حق از باطل به طور کامل مشخص شود و چهره کثیف کسانی که در پشت پرده به آرمان فلسطین خیانت می‌کردند آشکار شود.

وی ادامه داد: امروز دیگر توطئه ها نخواهد توانست تأثیر گذار باشد و میرود که بساط حاکمان تقریبا ناپخته، جوان، خودسر و خودفروخته عربستان را هم با بیداری مسلمان ها برچیند.

حجت الاسلام مؤدب با اشاره به روز ارتش گفت: طبق قانون اساسی باید مکتبی، متدین و بهترین نیرو ها در ارتش حضور یابند و به کار گرفته شوند.

وی افزود: امروز در ارتش جمهوری اسلامی ایران مشاهده می‎کنم، همان رادمردانی که در همه عرصه های خطر، خطر را به جان میخرند و از آب، خاک، جان و ناموس جانانه دفاع می‌کنند.

امام جمعه موقت طبس ادامه داد: آنها در برابر ملت خاضع و چهره‌های دوست داشتنی، همراه با آموزه ها و معارف قرآنی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + سیزده =