رفع مشکلات بخش دستگردان نیاز به اقدام عملی دارد

امام جمعه شهر عشق آباد گفت: باید اقدام عملی برای رفع مشکلات بخش دستگردان ببینیم و از حوزه حرف خارج شویم و مردم طعم شیرین حوزه عمل را بچشند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، حجت الاسلام حسین تکمیلی در خطبه های نماز جمعه شهر عشق آباد گفت: مشکلات بخش دستگردان روشن است و از مدتی که توفیق حضور در این بخش را داشتم با مسئولین و مردم مشکلات رصد شده است و از تریبون نماز جمعه و جاهای دیگر مشکلات را گفته ایم.

وی افزود: مشکلات در راه های مواصلاتی بخش دستگردان مشکلی جدی است، حمایت از بخش کشاورزی کامل نیست، در زمینه اشتغال و سرمایه گذاری باید موانع سرمایه گذاری برطرف شود، در عرصه عشایر مشکلاتی داریم که باید مرتفع شود.

امام جمعه عشق آباد تصریح کرد: البته گفته شد اداره امور عشایر را در بخش دستگردان مستقر کردیم ولی ما هنوز ندیدیم که اداره مستقل امور عشایر در اینجا باشد، که باید باشد.

وی گفت: یک اقدام عملی در این زمینه لازم داریم، گفتن و حرف زدن اگر سال ها طول بکشد اتفاقی رقم نخواهد زد، مردم اینجا باید نتیجه آن را ببینند، باید یک اقدام قابل توجهی در این عرصه ها صورت بگیرد و مردم ببینند.

حجت الاسلام تکمیلی افزود: اگر قرار بر عدالت است، باید مردم بخش دستگردان که بزرگترین بخش شهرستان و استان است و از بخش های بسیار قدیمی و با سابقه و با مردمی خوب، مؤمن، ولایی و انقلابی دارد رفع این مشکلات را ببینند، گرچه حل بعضی از این مشکلات زمانبر است ولی شروع آن که زمان نمی‌برد.

وی ادامه داد: ان شاءالله باید اقدام عملی برای رفع مشکلات این بخش ببینیم و از حوزه حرف خارج شویم و مردم طعم شیرین حوزه عمل را بچشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 2 =