امام جمعه طبس: ضعف مدیریت برای کشور مشکل‌ساز است

طبس نیوز – امام جمعه طبس گفت: در کشور ما امروز ضعف مدیریتی در بعضی ادارات برای مردم مشکل ایجاد می‌کند و این ضعف ممکن است برای کشور ما مشکل ساز باشد.

به گزارش پایگاه خبری طبس‌نیوز، حجت الاسلام محمدرضا محمدی در خطبه های نماز جمعه طبس در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) افزود: کشور ما جغرافیایی متعدد، آب و هوایی متنوع و مردمی لایق و بی‌نظیر دارد و حق این مردم نیست که به آن‌ها جفا شود.

وی با بیان این که هر جا که مدیری لایق داشتیم مردم رضایت عمومی داشتند افزود: در حکومت اسلامی و ولایی باید مسئول از جنس مردم، در بین مردم باشد و فاصله گرفتن مسئول از مردم، او را از چشم مردم می‌اندازد.

امام جمعه طبس با اشاره به بازدید از معدن زغال‌سنگ پروده طبس گفت: مدیر این مجموعه، مدیری توانمند و مردمی است و کارگران این مجموعه رضایت داشتند و مسئولین شهر نیز معمولا خوب، مؤمن، متدین، همراه با مردم و مردمی هستند که این یک امتیاز است.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب در جمع هیات دولت گفت: رهبر انقلاب به هیات دولت فرمودند در بهبوهه کنونی باید دولت نقشه راه اقتصادی داشته باشد، جنگ امروز دشمن، جنگ اقتصادی است.

حجت‌الاسلام محمدی ادامه داد: مسئولین باید از نقشه دشمن آگاه باشند و برای مقابله، آنها را رصد کنند.

وی بیان کرد: رهبر انقلاب همچنین در جمع هیات دولت تاکید کردند مسئولین روحیه جهادی داشته باشند و کشور را معطل برجام و مذاکره با اروپا نکنند.

امام جمعه طبس در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: زکات مورد تاکید آیات قرآن و احادیث معصومین است و این یک پس انداز آخرتی است و ذره ای از این حساب پس انداز نزد خدا مسدود نمی‌شود و خدا برای انسان ذخیره می‌کند.

وی ادامه داد: شهرستان طبس هم در حد خودش گندم، جو و خرما دارد و مشمول زکات می‌شود و کمیته امداد به عنوان دبیرخانه زکات آمادگی دارد که زکات مردم را دریافت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 5 =