افرادی که بوی فتنه می‌دهند خیال استاندار شدن را از ذهن دور کنند

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند با اشاره به موضوع انتخاب چهارمین استاندار خراسان جنوبی گفت: افرادی که بوی فتنه می‌دهند، خیال استاندار شدن را از ذهنشان دور کنند.

طبس نیوز:قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند با اشاره به موضوع انتخاب چهارمین استاندار خراسان جنوبی گفت: افرادی که بوی فتنه می‌دهند، خیال استاندار شدن را از ذهنشان دور کنند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از فارس،حجت‌الاسلام والمسلمین علی رضایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند برای سومین هفته متوالی به موضوع انتخاب استاندار خراسان جنوبی اشاره کرد و یادآور شد: برخی افراد زنگ می‌زنند و برخی نماینده می‌فرستند و عده‌ای هم رزومه کاری می‌دهند که ما استاندار خراسان جنوبی هستیم.

وی ولایی بودن، برنامه داشتن و دوری از نگرش‌های منطقه‌ای را از ملاک‌های استاندار آینده استان خواند و ادامه داد: افرادی که بوی فتنه می‌دهند خیال استاندار شدن را از ذهنشان دور کنند.

مردم در مورد انتخاب استاندار به نمایندگان تذکر دهند

امام جمعه بیرجند از مردم خواست پیرامون انتخاب استاندار به نمایندگان مردم استان در مجلس تذکر و مشورت بدهند.

رضایی که هفته‌های گذشته بر موضوع انتخاب استاندار از بین نیروهای استان تاکید کرده بود، افزود: استاندار آینده استان باید ولایت‌مدار و به فکر توسعه استان باشد و استان ما را به جلو ببرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =