شور حسینی در محرم همراه با شعور حسینی باشد

طبس نیوز – امام جمعه طبس گفت: مجالس سینه زنی و زنجیز زنی شور حسینی است اما باید در ایام محرم سعی شود شعور ها را نیز بالا ببریم و با اهداف قیام امام حسین(ع) آشنا شویم.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، حجت الاسلام محمدرضا محمدی در خطبه های نماز جمعه طبس افزود: خانم های محترم که دنبال هیئت‌های عزاداری راه می افتند که گاهی جلوه خوشایندی ندارد با پیام زینب کبری(س) و دختران امام حسین(ع) در صحرای کربلا آشنا شوند و حجاب و نجابتشان را حفظ کنند، زینب(س) به اسارت رفت اما مواظب بود حجابش از سرش برداشته نشود.

وی با اشاره به دیدار اخیر اعضای مجلس خبرگان با مقام معظم رهبری افزود: رهبر انقلاب فرمودند اکنون که در جنگ تمام عیار اقتصادی با دشمن هستیم دعوای خودی ها به مصلحت نیست.

امام جمعه طبس با بیان این که برخی از مشکلات از بی تدبیری و مدیریت ضعیف است، ادامه داد: نقد و انتقاد باید انجام شود و سازنده باشد اما باید محاسن را هم ببینیم و دعوا کردن امروز علاج کار نیست و اصلاح کار بر این است که همه دست در دست هم دهیم و اقدام جهادی دولت و دولتمردان را ببینم.

وی افزود: قوه مجریه باید قدرت نظارتی خود را در مسائل ارزی، ریالی، بازار، احتکار بالا ببرد و قوه برخوردی قوه قضاییه نیز به میدان بیایید و کاری جهادی انجام شود.

حجت الاسلام محمدی با بیان این که رهبر انقلاب فرمودند دولت باید از نظرات متخصصین در رفع مشکلات استفاده کند افزود: امروز راه علاج ایجاد ارتباط سالم بین افکار عمومی و مسئولین است و هدف دشمن این است که مردم را نسبت به مسئولین بی اعتماد کند که متاسفانه در جاهایی موفق هم شده است.

وی گفت: باید فضای انس و الفت و همدلی در فضای جامعه حاکم شود تا بتوانیم با مشکلاتی که دشمن در صدد ایجاد آن برای انقلاب و نظام است را مدیریت کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + چهار =