دشمن از اسلامیت نظام هراسان است

طبس نیوز – امام جمعه طبس گفت: جنگ تحمیلی نشان داد دشمن از اسلامیت نظام می ترسد و امروز اگر دشمن هر روز بهانه ای برای فشار به کشور به دست می‌گیرد به همین علت است.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، حجت الاسلام محمدرضا محمدی در خطبه های نماز جمعه با تسلیت ایام محرم و شهادت امام حسین(ع) گفت: امر به معروف و نهی از منکر، پیام همه شهدای کربلاست، همان چیزی که مقداری ما از آن غافل شده ایم.

وی افزود: این واجب فراموش شده را باید در زندگی خودمان بیاوریم.

امام جمعه طبس گفت: امر به معروف و نهی از منکر در کشور ما قانون دارد و قانون از آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت می کند و همه دستگاه‌ها مسئول هستند که به این قانون عمل کنند.

وی ادامه داد: متاسفانه به بهانه گردشگری در چند روستای گردشگری منطقه به مقدسات ما دهن کجی می کنند.

وی افزود: از مردم در روستای ازمیغان تشکر میکنم که امر به معروف و نهی از منکر را عملی کردند و به گردشگران تذکر دادند و امیدوارم نهادهای قضایی و امنیتی برخورد لازم را داشته باشند و مردم دارالمومنین طبس بیش از این شاهد دهن کجی به مقدسات نباشند.

حجت الاسلام محمدی با گرامیداشت سالروز تجلیل از اسرا افزود: جنگ تحمیلی نشان داد دشمن از اسلامیت نظام می ترسد و امروز اگر دشمن هر روز بهانه ای برای فشار به کشور به دست می‌گیرد به همین علت است.

وی افزود: جنگ، ایران را بالنده کرد و با جنگ بود که به خودباوری رسیدیم و استعدادهای زیادی شکوفا شد و دوست و دشمن خود را شناختیم.

امام جمعه طبس با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید بیان کرد: بنیه علمی همه دانشمندان از آموزش و پرورش گذاشته می شود و معلمان عزیز بدانند امانتدار الهی هستند و کالای امانتی‌شان عمر و وقت بچه‌هاست.

وی افزود: باید هم به آموزش و مهم تر از آن باید به پرورش بپردازیم.

حجت الاسلام محمدی با بیان این که جامعه ما به آرامش نیاز دارد افزود: وفاق نیاز عمده جامعه ماست، از همه گروه های سیاسی، افراد، تریبون داران، قلم به دستان و انسان های با نفوذ جامعه میخواهم که خاطر مردم را مکدر نکنند.

وی افزود: این که برخی فرافکنی می کنند و از خودشان و از حزب و گروه شان سلب مسئولیت می کنند و گناهشان را بر گردن دیگران می اندازند که این کار درستی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 4 =