اختلافات و کم‌کاری‌ها باعث شده طبس شهر صنعتی نباشد

طبس نیوز – امام جمعه طبس گفت: کم کاری‌هایی که به نظر می‌آید تا حالا شده است باعث شده طبس را به سمت صنعتی شدن پیش نبرند اما برای اشتغال و رفاه بیشتر، این موضوع حق مردم طبس است.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، حجت الاسلام محمدرضا محمدی در خطبه‌های نمازجمعه طبس با اشاره به در پیش بودن روز صنعت و معدن افزود: شهر طبس شهر معدنی است اما متأسفانه شهر صنعتی نیست و من به استاندار فعلی و پیشین و برخی وزرا این گلایه را داشتم که زحمت کار معدنی بر دوش مردم طبس است اما بهره برداری آن را استان های دیگر می‌برند.

وی ادامه داد: بخشی از مشکلات که من به آن رسیدم برمیگردد به اختلافات سیاسی که گاهی بعضی تحمل حرف همدیگر را ندارند.

امام جمعه طبس گفت: می‌بینیم که در یک اداره تحمل یک نیروی عادی را ندارند و می‌خواهند با تمام وجود او را حذف کنند و یک آبدارچی را هم به قولی تحمل نمی‌کنند.

وی افزود: این بد است که در ادارات ما این‌طور ضعف مدیریت باشد، ما باید به فکر خدمت به مردم باشیم و شما کارهای بزرگتری در دستور کار دارید.

حجت الاسلام محمدی ادامه داد: در چهره‌های شاخصی که در شهر هستند و تاثرگذارند به جای این که مردم را به سمت پیشرفت، وحدت، وفاق و همدلی سوق دهند، فقط در جلساتی می‌نشینند و گاهی پشت درهای بسته و گاهی در شب نشینی ها و محافلشان و زمینه هایی گاهی مطرح می‌شود که به مصلحت شهرستان نیست.

وی با بیان این که شهرستان طبس باید صنعتی شود افزود: البته خدمات خوبی شده است و شهر طبس زیرساخت‌های خوبی دارد و از همه کسانی که در این موضوعات تلاش کردند تشکر می‌کنم و برخی مرحوم شده اند که ان‌شاءالله در جوار رحمت خدا مترحم باشند.

وی تصریح کرد: امیدواریم این اختلافات روز به روز کمتر شود و خدمات بهتری را شاهد باشیم.

امام جمعه طبس با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با رییس و کارکنان قوه قضاییه گفت: اصلی‌ترین و اساسی‌ترین موضوع در قوه قضاییه باید دیدگاه عدالت باشد.

وی افزود: در این دیدار رهبر انقلاب فرمودند تحول در قوه قضائیه از مسائل لازم و ضروری است.

حجت‌الاسلام محمدی گفت: مداخلات بعضی در برخی پرونده‌ها نباید باعث شود روند رسیدگی به پرونده از مسیر اصلی خود خارج شود.

وی تاکید کرد: افرادی که مخل امنیت جامعه هستند، جامعه را به آشوب می‌کشند، مواد مخدر توزیع و خانواده ها را متلاشی می‌کنند با این‌ها باید با شدت برخورد شود.

امام جمعه طبس گفت: ما به قضات جوان، انقلابی و ولایی که از اسلام و دین بتواند با کمال وجود دفاع کند و قاطعیت داشته باشد نیاز داریم.

وی بیان کرد: باید سلامت را در قوه قضاییه را به حد اعلا برسانیم.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای گفت: رهبر انقلاب فرمودند نتیجه چهل سال مقاومت منجر به شکست ناپذیری انقلاب اسلامی شد، برخی نادرست قضاوت می‌کنند که میگویند جریان برجام ایران را شکست ناپذیر کرد.

وی با بیان اینکه ادارات آب و برق از شهروندان خواهش و تمنایی دارد که من از زبان آنها عرض میکنم افزود: باید هر کدام از ما مصرف بهینه داشته باشیم و از اسراف پرهیز کنیم تا ان‌شاءالله در گرمای طاقت فرسای تابستان به مشکل برنخوریم.

امام جمعه طبس در خطبه‌های نماز جمعه به مناسبت‌های هفته قوه قضاییه، هفته حقوق بشر آمریکایی، سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)، روز صنعت و معدن، سالروز شهادت چهارمین شهید محراب آیت الله صدوقی، سالگرد رحلت علامه امینی، دهه کرامت اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + ده =