فرماندار جدید شهرستان طبس معرفی شد +تصاویر

صبح امروز سید جلال هاشمی طی حکمی از سوی وزیر کشور به عنوان معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس معرفی و از خدمات و تلاش‌های احمد طالبیان مقدم قدردانی شد.

طبس نیوز: صبح امروز سید جلال هاشمی طی حکمی از سوی وزیر کشور به عنوان معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس معرفی و از خدمات و تلاش‌های احمد طالبیان مقدم قدردانی شد.

استاندار خراسان جنوبی در جلسه شورای اداری شهرستان طبس با بیان اینکه شهرستان طبس ویژگی‌های خاصی دارد، گفت: با توجه به شرایط و ویژگی‌های خاصی که این شهرستان دارد باید به‌‌ همان میزان نیز بطور ویژه مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وجه‌اله خدمتگزار موقعیت شهرستان طبس را موقعیتی ممتاز در بین شهرستان‌های استان دانست و تصریح کرد: این شهرستان با دارا بودن معادن غنی و وسعت زیاد و جاذبه‌های گردشگری زیرساخت‌های بسیار مناسبی در زمینه‌های مختلف دارد.

وی به ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: این مفاد در ۱۰بند به استاندران ابلاغ شده که می‌تواند به عنوان یک نقشه راه جامع برای توسعه استان مورد توجه قرار گیرد.

وی ایجاد وفاق عمومی با همدلی و پیگری‌های مجدانه در راستای رفع مشکلات مردم را از جمله این سیاست‌ها دانست و تصریح کرد: ایجاد رفاه عمومی و کاهش تورم نیز باید با مدیریت درست با استفاده از تمامی ظرفیت‌های اقتصادی نیز مورد توجه قرار گیرد.

وی مردم محوری را از دیگر مفاد این سیاست‌ها دانست و افزود: توجه به مردم و استفاده از توان مردمی در حل مسائل و مشکلات از دیگر اموری است که در این سیاست‌ها به جد مورد توجه قرار گرفته است.

وی ادامه داد: امروز تیم دیپلماسی ایران توانسته با همین پشتوانه مردمی در عرصه سیاست‌های خارجی از عزت وکرامت مردم عزیزمان در عرصه‌های مختلف دفاع کند.

وی خراسان جنوبی را از جمله استان‌های برخوردار در زمینه ظرفیت‌های سرمایه گذاری دانست و تصریح کرد: حمایت از سرمایه گذاری از جمله مهم‌ترین سیاست‌های کاری دولت در استان است چرا که این استان از ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه‌های مختلف معدنی کشاورزی و صنعتی برخوردار است.

وی با بیان اینکه با تکیه صرف بر اعتبارات دولتی نمی‌توان به توسعه اقتصادی رسید گفت: آماده هرگونه حمایت از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در بخش‌های مختلف هستیم چرا که تنها راه رسیدن به توسعه استفاده از توان بخش خصوصی است.

وی با بیان اینکه مدیران و مسئولین از تمام توان و ظرفیت خود برای ارائه خدمت بهتر به مردم استفاده کنند گفت: مسئولیت‌ها همچون امانتی الهی در دست افراد هستند که بتوانند از آن برای ارائه خدمت بهتر و بیشتر به مردم استفاده کنند.

این گزارش حاکیست، در این جلسه سیدجلال هاشمی طی حکمی از سوی وزیر کشور به عنوان معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس معرفی و از تلاش‌ها و خدمات احمد طالبیان‌مقدم درمدت تصدی پست فرمانداری طبس تقدیر و تشکر به عمل آمد.

تصاویر:

فرماندار جدید شهرستان طبس معرفی شدفرماندار جدید شهرستان طبس معرفی شدفرماندار جدید شهرستان طبس معرفی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × سه =