تفکیک حوزه نمایندگی تا چند ماه آینده/ طبس و بشرویه در یک حوزه

نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان از تفکیک حوزه نمایندگی چهار حوزه انتخابیه خود تا چندماه آینده خبر داد و گفت: دو شهرستان فردوس و سرایان در یک حوزه انتخابیه با هم و دو شهرستان بشرویه و طبس نیز در حوزه انتخابیه دیگری قرار می‌گیرند.

طبس نیوز: نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان از تفکیک حوزه نمایندگی چهار حوزه انتخابیه خود تا چندماه آینده خبر داد و گفت: دو شهرستان فردوس و سرایان در یک حوزه انتخابیه با هم و دو شهرستان بشرویه و طبس نیز در حوزه انتخابیه دیگری قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، محمدعلی عبدالله‌زاده ظهر امروز در دیدار با اعضاهای شوراهای اسلامی شهر و روستا در فردوس اظهار کرد: چرخه اقتصاد در کشور معیوب است و مشکلات اقتصادی گریبانگیر همه دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی شده است.

وی گفت: اخذ کمیسیون ماده ۲۱۵ دانشگاه فنی و مهندسی و دانشکده پیراپزشکی فردوس را در دستور کار قرار داده‌ایم و در سال جاری این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان افزود: در ارتباط با موضوع راه‌آهن فردوس نیز دولت باید برای انجام مطالعات تکمیلی به این پروژه ورود پیدا کند و برای تامین اعتبارات لازم نیز به طور جدی پیگیر هستیم.

عبدالله‌زاده از تفکیک حوزه انتخابیه خود خبر داد و تصریح کرد: در این ارتباط نیز کار کارشناسی انجام و موضوع در کمیسیون شوراها مطرح شده است که بزودی از کمیسیون به صحن مجلس ورود پیدا می‌کند.

وی رسیدگی به چهار شهرستان در حوزه انتخابیه را بسیار دشوار و زمان‌بر دانست و یادآور شد: تفکیک حوزه انتخابیه قطعی است و با اجرای آن دو شهرستان فردوس و سرایان در یک حوزه انتخابیه با هم و دو شهرستان بشرویه و طبس نیز در حوزه انتخابیه دیگری قرار می‌گیرند.

نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان، از اختصاص ۱۰۰ درصدی اعتبار به بیمارستان جدید فردوس و طبس خبر داد و گفت: در سال جاری مبلغ ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار به بیمارستان یک‌صد تختخوابی فردوس اختصاص می‌یابد.

فرماندار فردوس نیز بالا رفتن نرخ ارز و عدم وجود سرمایه در گردش، را از مهم‌ترین مشکلات واحدهای تولیدی عنوان کرد و افزود: با تامین سرمایه در گردش می‌توان واحدهای تولیدی را از حالت نیمه فعال خارج و با فعالیت مجدد آن برای جوانان منطقه، ایجاد اشتغال کرد.

محمدرضا رجبی‌مقدم تصریح کرد: برای اجرای مطالعات تکمیلی پروژه راه‌آهن فردوس، باید پیمانکار پروژه مشخص تا به مرحله اجرایی نزدیک شود بنابراین برای تکمیل مطالعات فاز دو نیاز به تامین اعتبار لازم است.

بخشدار مرکزی فردوس نیز به موضوع خشکسالی چندین ساله در این شهرستان و خشک شدن قنوات اشاره کرد و یادآور شد: خشکسالی سبب مهاجرت روستاییان و خالی شدن روستاها شده است که باید در این ارتباط تدابیری اندیشیده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =