آمریکا دچار رنگ‌پریدگی سیاسی است

رئیس مجلس شورای اسلامی طی مراسمی در طبس گفت: امروز آمریکا شأن و جایگاه گذشته را ندارد و دچار رنگ‌پریدگی سیاسی شده است که حتی با آمپول تقویتی هم نمی‌توان آن را برطرف کرد.

طبس نیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی طی مراسمی در طبس گفت: امروز آمریکا شأن و جایگاه گذشته را ندارد و دچار رنگ‌پریدگی سیاسی شده است که حتی با آمپول تقویتی هم نمی‌توان آن را برطرف کرد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، علی لاریجانی دقایقی پیش در دیدار با جمع کثیری از مردم طبس در محل آستان مبارک حضرت حسین‌بن موسی‌الکاظم(ع) این شهر که به‌مناسبت سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس انجام شد، اظهار داشت: امروز آمریکا شأن و جایگاه گذشته را ندارد و دچار رنگ‌پریدگی سیاسی شده است و به زحمت می‌خواهد پرستیژ خود را به‌عنوان یک قدرت حفظ کند.

وی یادآور شد: شاهد بودیم که در موضوع کشور اوکراین کسی به سیاست‌ها و خط‌دهی‌های آمریکا توجه نکرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی خطاب به سران آمریکا تصریح کرد: حتی با آمپول‌های تقویتی هم نمی‌توان رنگ‌پریدگی سیاسی آمریکا را برطرف کرد؛ با ژست گرفتن و تهدید کردن مشکل شما حل نمی‌شود؛ شما باید رفتارتان را تغییر دهید و با مردم ستیز نکنید.

وی خاطرنشان کرد: امروز هر کشوری که حکومت دیکتاتوری دارد دوست آمریکاست و به محض اینکه مردمش قیام می‌کنند آمریکا در مقابلش می‌ایستد و این موضوع موجب نفرت عمومی نسبت به آمریکا شده است به طوری که براساس نظرسنجی‌ها بیش از ۷۵ درصد مردم کشورهای دوست آمریکا در منطقه از رفتار آمریکا اظهار نفرت کرده‌اند و در مقابل حدود ۷۰ درصد همین مردم موافق دست‌یابی ایران به فناوری هسته‌ای بوده‌اند.

لاریجانی با بیان اینکه سیلی که آمریکایی‌ها در صحرای طبس خوردند را هیچ وقت فراموش نمی‌کنند، افزود: آمریکا که اکنون درمانده است فقط به دنبال کارهای ایضایی است مثلاً اجازه ورود نماینده ایران در سازمان ملل را نمی‌دهد که این مصداقی بر رنگ‌پریدگی سیاسی آمریکاست.

وی گفت: ایران امروز یک کشور تأثیرگذار در منطقه است اما سران آمریکا این موضوع را به زبان نمی‌آورند زیرا اعلام آن به معنی شکست آمریکاست، اما قطعاً به این موضوع کاملاً آگاه هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + نه =