نگاه ویژه دولت به مسائل ارتباطی و فن‌آوری در استان خراسان جنوبی

رئیس حزب اعتدال و توسعه خراسان جنوبی خواستار توجه ویژه دولت در خصوص مخابرات و ارتباطات شد و گفت: با توجه به اینکه بیرجند شهر دانشگاهی و قطب علمی و فن آوری در شرق کشور محسوب می شود استفاده و دسترسی به امکانات ارتباطی مناسب و ارزان باید در دستور کار قرار گیرد.

خبر طبس: رئیس حزب اعتدال و توسعه خراسان جنوبی خواستار توجه ویژه دولت در خصوص مخابرات و ارتباطات شد و گفت: با توجه به اینکه بیرجند شهر دانشگاهی و قطب علمی و فن آوری در شرق کشور محسوب می شود استفاده و دسترسی به امکانات ارتباطی مناسب و ارزان باید در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبر طبس، رئیس حزب اعتدال و توسعه خراسان جنوبی در دیدار با محمود واعظی عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه و وزیر فن آوری اطلاعات و ارتباطات، استان خراسان جنوبی را مهد علم و فرهنگ و ادب معرفی کرد و به بیان فرصت‌های این استان اشاره کرد.

رضا شمسائی گفت: داشتن مرز مشترک با کشور افغانستان، دارا بودن جاذبه‌های توریستی بکر و مناسب، داشتن کویر و استفاده از انرژی‌های نو و خورشیدی از فرصت‌های این استان است.

وی به بیان محصولات کشاورزی قابل صادرات پرداخت و تصریح کرد: زرشک، زعفران، عناب و خشکبار از جمله مهم‌ترین محصولات در بخش کشاورزی است.

رئیس حزب اعتدال و توسعه خراسان جنوبی خواستار توجه ویژه دولت در خصوص مخابرات و ارتباطات شد و افزود: با توجه به اینکه بیرجند شهر دانشگاهی و قطب علمی و فن آوری در شرق کشور محسوب می شود استفاده و دسترسی به امکانات ارتباطی مناسب و ارزان باید در دستور کار قرار گیرد.

شمسائی در ادامه گفت: در جهت واگذاری خط تلفن به بعضی از شهرک‌ها و روستاهای استان خراسان جنوبی که هنوز بهره‌مند نیستند اقدام لازم صورت پذیرد و برای داشتن امنیت ارتباطی خوب برای استان کویری و پهناور خراسان جنوبی با توجه به قطب معدنی کشور نگاه ویژه و اعتبار لازم برای این حوزه در نظر گرفته شود.

وی همچنین در پایان حل مشکل استخدامی و پرسنلی بخش مخابرات و توجه به بخش خصوصی و تقویت آن را خواستار شد و از تلاش‌های وزیر محترم و مدیران بخش مخابرات خراسان جنوبی تقدیر کرد.

در ادامه وزیر فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات ضمن ابراز ارادت به مردم متدین خراسان جنوبی از عزم دولت نسبت به توجه به مناطق مرزی و کمتر توسعه یافته خبر داد و گفت: توجه وزارت فن آوری و ارتباطات در انجام و اتمام طرح های مربوط به گسترش پروژه‌های مخابراتی و ارتباطی در خراسان جنوبی در دستور کار است.

محمود واعظی افزود: ان‌شاء‌الله طی سفر آتی هیئت دولت به این استان مسائل پیگیری و مشکلات مربوطه برطرف خواهد شد و بودجه لازم اختصاص داده خواهد شد.

5 دیدگاه دربارهٔ «نگاه ویژه دولت به مسائل ارتباطی و فن‌آوری در استان خراسان جنوبی;

  1. بازهم فعالان حزب اعتدال که به فکر بیرجندهستند کاش در بیرجند و فرماداریش انسان معتدل سر کار بیاد دکتر جان ریس حزبی به دادمان برس

  2. بنده بهنوان یک طبسی به جناب شمسایی که انسانی مدیر و باهوش ومتدین وبرای استان ومنطقه تلاش دارن افتخار و بایشان ودکترروحانی در سالروزشروع بکار دولت خداقوت میگم شمسایی دوستت داریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + دوازده =