عذرخواهی از مردم طبس حداقل انتظار از وزارت راه و شهر سازی است

نماینده مردم شهرستان بیرجند، درمیان و خوسف درمجلس شورای اسلامی گفت: عذرخواهی از مردم خراسان جنوبی به دلیل سقوط هواپیما تهران- طبس حداقل انتظار از وزیر راه و شهرسازی است.

خبر طبس: نماینده مردم شهرستان بیرجند، درمیان و خوسف درمجلس شورای اسلامی گفت: عذرخواهی از مردم خراسان جنوبی به دلیل سقوط هواپیما تهران- طبس حداقل انتظار از وزیر راه و شهرسازی است.

به گزارش خبر طبس به نقل از خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمد باقرعبادی با اشاره به تذکر شفاهی خود در صحن علنی مجلس به وزیر راه و شهرسازی گفت:عذرخواهی از مردم خراسان جنوبی به دلیل سقوط هواپیمای تهران- طبس حداقل انتظار از وزارت راه و شهر سازی است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون شاهد معذرت خواهی و اظهار تاسف از طرف دولت، وزارت راه و شهرسازی، شرکت هواپیمایی سپاهان نبوده ایم، افزود: این نهادها با عدم عذرخواهی ازبازمانگان جانباختگان و مردم خراسان جنوبی طوری وانمود می کنند که انگارهیچ یک در این سانحه مقصر نبوده اند.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه در نطق روز گذشته خود در مجلس به وزارت راه و شهرسازی در خصوص توجه بیشتر به پرواز های خراسان جنوبی تذکر داده ام، گفت: وزارت راه و شهرسازی باید تعداد پروازهای خراسان جنوبی را افزایش داده و هواپیماهای با کیفیت بهتری را برای فرودگاه های خراسان جنوبی در نظر گیرد.

وی ادامه داد: درحال حاضر نه تنها خراسان جنوبی در حوزه پرواز های هوایی مشکل دارد بلکه در حوزه راه های استان خراسان جنوبی نیزبا مشکلات زیادی درگیر است بطوریکه در تصادفات ایام نوروز سال جاری این استان جزء سه استان اول تصادفات کشور بوده است.

وی ادامه داد: باید وزارت راه و شهرسازی توجه ویژه ای به راه های خراسان جنوبی کند چرا که هم اکنون محورهای مواصلاتی استان با کمبود اعتبار مواجه هستند.

نماینده مردم شهرستان بیرجند، درمیان و خوسف درمجلس شورای اسلامی درارتباط با تاخیر پروازهای بیرجند گفت: هم اکنون پرواز ماهان در این شهرستان افزایش یافته است و انسجام این پروازهای نیازمند توجه ویژه مسئولین است.

حجت الاسلام عبادی در خصوص آزادسازی نرخ بلیط در مناطق محروم کشور بیان کرد: در این قانون باید قیمت های بلیط متناسب با محرومیت اقتصادی هر منطقه اعمال شود و اگراین آزاد سازی منجر به افزایش نرخ بلیط شود عملا مناطق محروم امکان استفاده ازهواپیما را نخواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =