نمایشگاه فناوری‌های خراسان‌جنوبی گشایش یافت/ حضور ۳۰ شرکت دانش بنیان در نمایشگاه

طی مراسمی و با حضور معاون استاندار خراسان‌جنوبی و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی نمایشگاه بزرگ فناوری‌های خراسان‌جنوبی در محل پارک علم و فناوری استان گشایش یافت.

خبر طبس: طی مراسمی و با حضور معاون استاندار خراسان‌جنوبی و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی نمایشگاه بزرگ فناوری‌های خراسان‌جنوبی در محل پارک علم و فناوری استان گشایش یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس به نقل از خبرگزاری مهر، رئیس پارک علم و فناوری خراسان‌جنوبی صبح یک‌شنبه در جمع خبرنگاران خراسان جنوبی اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و به منظور ارائه توانمندی‌های نخبگان و شرکت‌های دانش بنیان خراسان‌جنوبی این نمایشگاه برگزار شده است.

محمدرضا دوستی به حضور ۳۰ شرکت دانش بنیان در نمایشگاه فناوری خراسان‌جنوبی اشاره کرد و افزود: در این نمایشگاه شرکت‌های بخش خصوصی از قبیل نمایندگی‌های شرکت رایتل، مجتمع فنی تهران و انجمن رباتیک استان حضور دارند.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه دانشگاه آزاد اسلامی، جهاد دانشگاهی و اداره کل فنی و حرفه‌ای استان توانمندی‌های خود را در بخش‌های مختلف به نمایش می گذارند.

دوستی تصریح کرد: این نمایشگاه از روز شنبه یکم شهریورماه آغاز و به مدت پنج روز دایر است.

برگزاری مسابقه کلید طلایی در نمایشگاه فناوری خراسان‌جنوبی

رئیس پارک علم و فناوری خراسان‌جنوبی با اشاره به برگزاری مسابقه کلید طلایی در این نمایشگاه بیان کرد: برگه‌های ایده برتر در سطح نمایشگاه توزیع و کسانی که بهترین ایده برتر را ارائه کنند در اختتامیه نمایشگاه تقدیر خواهند شد.

دوستی افزود: به برگزیده برتر مسابقه کلید طلایی یک دستگاه تبلت از سوی پارک علم و فناوری خراسان جنوبی اهدا خواهد شد.

گفتنی است، نمایشگاه فناوری استان از ساعت ۱۷ الی ۲۰ در محل پارک علم و فناوری خراسان جنوبی واقع در خیابان مدرس بیرجند فعالیت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + ده =