افزایش ۱۰۰ درصدی بودجه شهرداری بیرجند

شهردار بیرجند گفت: در ۱۵ ماه گذشته بودجه شهرداری بیرجند ۱۰۰ درصد افزایش داشته و تنها شهرداری مرکز استان است که موفق به ۱۰۰درصد افزایش بودجه خود شده است.

خبر طبس: شهردار بیرجند گفت: در ۱۵ ماه گذشته بودجه شهرداری بیرجند ۱۰۰ درصد افزایش داشته و تنها شهرداری مرکز استان است که موفق به ۱۰۰درصد افزایش بودجه خود شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، عباسعلی مدیح صبح امروز در افتتاح بازارچه ارزاق عمومی بیرجند، اظهار کرد: در طول یک سال گذشته شهرداری بیرجند پنج پروژه قابل افتتاح داشته است.

وی افزود: هر پروژه‌ای که توسط شهرداری بیرجند تکمیل می‌شود باید برای خدمت رسانی سریعتر به مردم در اسرع وقت به بهره‌برداری برسد.

شهردار بیرجند تصریح کرد: از هفته دولت سال گذشته تاکنون، ۱۲ پروژه شهرداری بیرجند با اعتبار ۲۱ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است.

مدیح بیان کرد: هفته دولت امسال نیز شهرداری بیرجند ۱۰ پروژه قابل افتتاح با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان را به بهره‌برداری رسانده است.

وی افزود: در ۱۵ ماه گذشته بودجه شهرداری بیرجند ۱۰۰ درصد افزایش داشته و تنها شهرداری مرکز استان است که موفق به ۱۰۰درصد افزایش بودجه خود شده است.

شهردار بیرجند اظهار کرد: با افتتاح بازارچه ارزاق عمومی بیرجند، تعداد غرفه‌های شهرداری در سطح شهر بیرجند به ۲۴۰ غرفه می‌رسد.

مدیح با بیان این‌که این بازارچه شامل ۱۰ غرفه ۳۰ متری است، بیان کرد: این بازارچه با هزار و ۲۰۰ متر مساحت، ۳۲۰ مترمربع غرفه تجاری و ۹۰۰متر محوطه‌سازی، با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرداری افتتاح شده است.

وی در مورد دیگر پروژه‌های شهرداری بیرجند در هفته دولت امسال، افزود: اجرای دیوار ساحلی پل باغ حد فاصل میدان شهدای عبادی به سمت خیابان معصومیه بیرجند با اعتبار هزینه شده ۲ میلیارد ریال و بهره‌برداری از سیستم AVI ناوگان اتوبوسرانی با اعتبار ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال افتتاح در این هفته افتتاح می‌شود.

شهردار بیرجند تصریح کرد: تعریض خیابان شهید قرنی حد فاصل خیابان دانشگاه و بلوار صیاد شیرازی با اعتبار ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال و احداث سایبان ماشین‌آلات سنگین در پارک موتوری شهرداری به مساحت ۶۸۰ متر مربع با اعتبار ۵۰۰ میلیون ریال نیز از دیگر پروژه‌های این هفته است.

مدیح بیان کرد: بهسازی پارک جنگلی بیرجند با اعتبار ۳ میلیارد ریال و بازگشایی معبر اتصال خیابان ظفر به پرستار با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال از طرح‌های افتتاح شده است.

وی افزود: ایجاد پارک خطی حاشیه صیاد شیرازی حد فاصل خیابان ارتش تا خیابان شهید قرنی با اعتبار یک میلیارد ریال و ایجاد سایبان و روشنایی چهارشنبه بازار بیرجند به همراه دیوار ساحلی حاشیه کانال با اعتبار ۲ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار بیرجند بیان کرد: اجرای روکش بیست متری سوم مدرس حد فاصل مدرس به پاسداران با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از دیگر طرح‌های هفته دولت امسال است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 13 =