نمایشگاه دائمی ظرفیت‌های معدنی در خراسان جنوبی ایجاد شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: با توجه به وجود معادن غنی دراین استان ایجاد نمایشگاه دائمی ظرفیت‌های معدنی و آموزش و مهارت دادن به افراد جویای کار در بخش معدن می‌تواند در این زمینه مؤثر باشد.

خبر طبس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: با توجه به وجود معادن غنی دراین استان ایجاد نمایشگاه دائمی ظرفیت‌های معدنی و آموزش و مهارت دادن به افراد جویای کار در بخش معدن می‌تواند در این زمینه مؤثر باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، نعمت الله حقیقی امروز در اولین جلسه شورای عمومی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان که با حضور معاونان و کارکنان این سازمان برگزار شد اظهار کرد: بخش صنعت، معدن و تجارت با دارا بودن بیش از ۴۴ درصد تولید ناخالص ملی یکی از بخش‌های مهم رونق اقتصادی در کشور استوباید این جایگاه در برنامه ریزی‌ها و تصمیم گیری‌های مسئولان لحاظ شود.

وی با بیان اینکه مهم ترین دغدغه این سازمان ایجاد اشتغال است تلاش می‌شود که این مهم از شهرستان‌های استان شروع شود و اجرای این مهم نیازمند هماهنگی و همکاری سایر سازمان‌ها در این بخش است.

رئیس سازمان صنعت, معدن و تجارت خراسان جنوبی بیان کرد: ارتقای استان به تدبیر و کار و تلاش کارکنان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گره خورده است.

حقیقی اظهارکرد:اگر مجموعه صنعت، معدن و تجارت استان دو برابر ارتقا پیدا کند استان ما در تمامی سطوح حدود ۱۰۰ درصد ارتقا پیدا می‌کند.

وی مهمترین قابلیت استان را همجواری با چهار استان برخوردار تراز اول کشور و همسایگی با کشور افغانستان دانست وافزود: ما باید برای هریک از اینها بخش‌ها نسخه مناسب با آن ارائه دهیم و بخشی از نیازهای آنها را برآورده و از امکانات آنها به بهترین نحو استفاده کنیم.

رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت خراسان جنوبی اظهارکرد: اگر بازار‌های خارج از استان وخارج از کشور را نشناسیم در بحث صنعت وتجارت مغلوب سایر استانها می‌شود.

حقیقی کارکنان را به وحدت و همدلی توصیه کرد و افزود: ما یک مجموعه گره خورده و پیوسته و یک بدنه واحد هستیم که رسالت ما تولید و تجارت است.

منبع: تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =