بیش از ۲ هزار فقره انواع تخلف راهنمایی و رانندگی در خراسان جنوبی ثبت شد

رئیس پلیس راهور خراسان جنوبی از ثبت ۲۹۰۱ فقره انواع تخلف راهنمایی و رانندگی توسط ماموران پلیس راهور استان در هفته گذشته در سطح این استان خبر داد.

خبر طبس: رئیس پلیس راهور خراسان جنوبی از ثبت ۲۹۰۱ فقره انواع تخلف راهنمایی و رانندگی توسط ماموران پلیس راهور استان در هفته گذشته در سطح این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، علیرضا حسنی با بیان اینکه در هفته گذشته ۳۱ تصادف در معابر درون شهری استان به وقوع پیوسته است، اظهار کرد: دراین مدت خوشبختانه با همکاری مردم قانونمند استان شاهد تصادف فوتی نبوده‌ایم ولی متاسفانه ۳۶ نفر نیز از شهروندان در اثر تصادف مجروح شده اند.

وی علت ۳۵ درصد از مجموع تصادفات را عدم رعایت حق تقدم ،۳۲درصد عدم توجه بهجلو، ۱۰ درصد سرعت غیر مجاز، ۶ درصد عبور از چراغ قرمز و ۱۷ درصد را سایر موارد ذکر کرد.

رئیس پلیس راهور خراسان جنوبی از ثبت ۲۹۰۱ فقره انواع تخلف راهنمایی و رانندگی توسط ماموران پلیس راهور استان در هفته گذشته در سطح این استان خبردادو بیان کرد: در این مدت ۲۲۱ دستگاه موتور سیکلت و ۳ دستگاه خودرو نیز که دارای تخلفات راهنمایی ورانندگی بوده اند توقیف شده است.

حسنی با بیان اینکه روزهای پایانی تابستان رفت وامدهاو مسافرت های درون و برونشهری استان افزایش داشته است و همه در تکاپوی استفاده از تعطیلات تابستانی هستند از رانندگان به ویژه رانندگانی که با جاده های استان آشنایی ندارند خواست ضمن رعایت قوانین رانندگی از هرگونه عجله وشتاب پرهیز کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + هفت =