نظارت‌های زیست‌محیطی در خراسان جنوبی تشدید می‌شود

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور گفت: در بخش محیط‌زیست و توجه به حیات‌وحش در استان خراسان جنوبی توجه و نظارت ویژه انجام می‌شود.

خبر طبس: معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور گفت: در بخش محیط‌زیست و توجه به حیات‌وحش در استان خراسان جنوبی توجه و نظارت ویژه انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، معصومه ابتکار ظهر امروز در دیدار با قائم مقام نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌جنوبی و امام جمعه بیرجند با بیان اینکه باید از مردم به پاس همکاری در این عرصه قدردانی و اظهار کرد: علما، بزرگان و ائمه جمعه و جماعات و نمایندگان مجلس نقش موثری در ایجاد روحیه همکاری، مشارکت و توسعه فرهنگ‌سازی در بین مردم دارند.

وی گفت: در چند سال گذشته به منابع طبیعی و سرمایه‌های ملی کشور لطمه وارد شده که باید با سیاست‌گذاری درست در جهت حفظ و احیای آن گام برداریم.

رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور بر توسعه محیط‌زیست در کشور تأکید کرد و گفت: باید با مدیریت منابع و همکاری و کمک مردم و مسئولین بتوانیم مشکلات زیست‌محیطی را برطرف سازیم.

ابتکار با بیان اینکه دولت در این راستا با مشکلات زیادی روبرو است گفت: باید با اراده و انسجام بین دستگاه‌ها در سطح استانها روحیه امید، نشاط و آرامش را در بین مردم گسترش دهیم.

وی با بیان اینکه در سالهای گذشته روحیه نشاط و مشارکت در بین مردم به‌ویژه جوانان کاهش یافته است، افزود: باید به سمت و سویی حرکت کنیم که شأن مردم، انقلاب و نسل جوان حفظ شود.

قائم‌مقام نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه بیرجند نیز در این دیدار ضمن خیرمقدم و ارائه گزارشی از توانمندی‌های علمی، فرهنگی و زیست‌محیطی شهرستان گفت:‌ باید نگاه‌ها را عوض نموده و در این راستا فرهنگ‌سازی کنیم چرا که اجرای هرکاری ابتدا با فرهنگ‌سازی میسر است.

حجت‌الاسلام و المسلمین علی رضایی‌بیرجند اظهار کرد: دولت باید به بخش فرهنگی توجه ویژه داشته باشد.

وی به شکوفایی استعدادهای نیروهای جوان و توجه به محیط‌زیست تأکید کرد و گفت: خوشبختانه در بخش محیط‌زیست و توجه به حیات‌وحش در این استان توجه ویژه صورت گرفته است.

منبع: تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − هشت =