عزیززاده‌مقدم سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌ جنوبی شد

با حکم معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان بهرام عزیززاده‌مقدم به عنوان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی منصوب شد.

خبر طبس: با حکم معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان بهرام عزیززاده‌مقدم به عنوان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، امیر رضا خادم، معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش در حکمی بهرام عزیززاده‌مقدم معاون توسعه امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی را با حفظ سمت به عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان منصوب کرد.

وی در بخشی از این حکم اظهار امیدواری کرد عزیززاده‌مقدم در خدمت‌رسانی صادقانه متناسب با شأن والای مردم خراسان جنوبی موفق و موید باشد.

گفتنی است بهرام عزیززاده‌مقدم، ‌کارشناس تربیت بدنی و از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است که در کارنامه‌ کاری بیش از دو دهه خدمت وی، سمت‌هایی از جمله معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی، رئیس ادارات تربیت بدنی شهرستان‌های میبد، تربت جام، قاین و رئیس اداره آموزش اداره کل ورزش و جوانان یزد و رئیس اداره ورزش و جوانان طبس دیده می‌شود.

شایان ذکر است این مسئولیت را پیش از این، زنده‌یاد حسن رضا عمیدیان، مدیرکل فقید ورزش و جوانان خراسان جنوبی بر عهده داشت که به دلیل عارضه ایست قلبی در چهارم شهریور سال جاری دعوت حق را لبیک گفت.

روحش شاد و یاد و خاطره‌اش گرامی باد!

منبع: خبرگزاری فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 19 =