نمایشگاه دستاوردهای روستایی و عشایری خراسان جنوبی گشایش یافت

نخستین نمایشگاه دستاوردهای روستایی و عشایری خراسان جنوبی در مراسمی با حضور با حضور معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در محل نمایشگاههای بین المللی بیرجند گشایش یافت.

خبر طبس:نخستین نمایشگاه دستاوردهای روستایی و عشایری خراسان جنوبی در مراسمی با حضور با حضور معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در محل نمایشگاههای بین المللی بیرجند گشایش یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس،مدیرکل دفتر روستایی و عشایری استانداری خراسان جنوبی شامگاه شنبه در این مراسم اظهارکرد: با هدف شناسایی و معرفی ظرفیت‌های ناشناخته روستائیان و عشایر نخستین نمایشگاه دستاوردهای روستایی و عشایری استان در ۱۱۴ غرفه میزبان بازدیدکنندگان است.

محمد شفیعی بیان کرد: در این نمایشگاه توانمندی عشایری و روستایی استان به مردم استان و حتی در سطح کشور معرفی  می‌شود.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی ظرفیت‌های ناشناخته استان است گفت: شناساندن این ظرفیت‌ها می‌تواند به اشتغال و اقتصاد روستائیان کمک کند.

مدیرکل دفتر روستایی وعشایری استانداری خراسان جنوبی افزود: این نمایشگاه داری دو سالن مجزا است که یک سالن آن به ارائه محصولات و دستاوردهای دستگاه‌های اجرایی مرتبط با روستائیان اختصاص دارد و یک سالن نیز بخش‌های استان شامل بخشداری‌ها را شامل می‌شود.

شفیعی اظهارکرد: برگزاری این نمایشگاه اولین تجربه است و در نظر داریم سالی دو مرتبه این نمایشگاه را در مرکز استان و همچنین شهرستان‌های دیگر دایر کنیم.

مدیرکل دفتر روستایی و عشایری استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: هدف دیگر برگزاری این نمایشگاه علاوه بر شناساندن و معرفی ظرفیت‌ها، بازار فروش محصولات است که بتوانیم با این اقدام ماندگاری را در استان ایجاد کنیم.

نخستین نمایشگاه دستاوردهای روستایی و عشایری خراسان جنوبی از ۲۶ تا ۳۰ مهرماه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ به بازدید علاقه‌مندان دایر است.

منبع:تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =