هیئات مذهبی درمانگاه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: هیئات مذهبی درمانگاه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی است.

خبر طبس:مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: هیئات مذهبی درمانگاه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس،حجت‌الاسلام کاظم لطفیان در گردهمایی آموزش مسئولان هیئات مذهبی خراسان جنوبی در آستانه ماه محرم، اظهار داشت: در حال حاضر عرصه، عرصه حیات طیبه و خدمت به اهل بیت(ع) است و اگر کسی آثار خدمت به اهل بیت عصمت و طهارت را درک نکرده باشد بدون شک کارش اثرگذار نیست.

وی تصریح کرد: امروزه نیازمند غیرت دینی هستیم و باید در پایگاه تبیین خط غیرت دین برای نظام، انقلاب و تفکر عصمت و طهارت قرار بگیریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه جبهه مقابل اهل بیت(ع) بسیار خطرناک بوده و هستند، گفت: آن قبیل افرادی که قرآن می‌سوزانند و یا به پیامبر(ص) توهین می‌کنند از این گروه هستند.

هیئت باید جای انسان‌های ریشه‌دار باشد

لطفیان ادامه داد: هیئات مذهبی به عنوان لشکر آماده در سراسر ایران با خدمت به اهل بیت (ع) و سر لوحه قرار دادن آنها در زندگی به مصاف این جریان رفته و جایگاه اهل بیت (ع) را به درستی تبیین می‌کند.

وی با بیان اینکه هیئت باید جای انسان‌های ریشه‌دار باشد، افزود: در هیئت به روی همه افراد باز است و فضا نیز مهیاست اما باید پایش شود تا افرادی که دارای غیرت دینی و مذهبی هستند در این جایگاه حضور داشته باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: وظیفه هیئات مذهبی بصیرت‌افزایی در جامعه است و در این ارتباط هیئاتی موفق خواهند بود که بتوانند اطلاعات و بصیرت جامعه را افزایش دهند.

وظیفه هیئات مذهبی ترسیم خط راهبردی اهل بیت(ع) در مقابل دشمنان است

لطفیان با بیان اینکه هیئات مذهبی وظیفه دارند خط راهبردی اهل بیت(ع) را در برابر راهبرد دشمنان ترسیم کنند، اظهار داشت: با توجه به اینکه در برخی از کشورها شاهد وقوع درگیری‌ها و تلفات زیادی هستیم بنابراین نباید اجازه دهیم پرچم اهل بیت (ع) دچار تزلزل شود.

وی با تاکید بر اینکه هیئات مذهبی باید پایگاه اخلاق باشند، یادآور شد: هیئات و مساجد درمانگاه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی، پدیده شوم اعتیاد، بی‌حجابی و بدحجابی، بی‌غیرتی و از این قبیل است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در پایان اضافه کرد: همچنین احیای امر به معروف و نهی از منکر و تذکر لسانی باید در بستر هیئات مذهبی به وجود بیاید.

منبع:فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 11 =