سرپرست جدید پردیس امام سجاد(ع) خراسان جنوبی منصوب شد

طی مراسمی با حضور معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان کشور میترا راستگومقدم به عنوان سرپرست جدید پردیس امام سجاد(ع) خراسان جنوبی منصوب و از خدمات زهرا میری تقدیر شد.

خبر طبس:طی مراسمی با حضور معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان کشور میترا راستگومقدم به عنوان سرپرست جدید پردیس امام سجاد(ع) خراسان جنوبی منصوب و از خدمات زهرا میری تقدیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس،نعمت‌الله موسی‌پور، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان کشور پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی ضمن تسلیت رحلت رئیس مجلس خبرگان رهبری اظهارکرد: آیت‌الله مهدوی‌کنی اولین مؤسس مشی میان رشته‌ای با راه‌اندازی دانشگاه امام صادق(ع) در کشور بوده است.

وی با اشاره به اینکه امروز دانشگاه فرهنگیان تنها دانشگاهی در کشور است که کار میان رشته‌ای را در کشور دنبال می‌کند، افزود: دانشگاه فرهنگیان کار میان رشته‌ای را از دانشگاه امام صادق(ع) الگو گرفته که امروز دانشگاه امام صادق(ع) نقش و جایگاه مهمی در عرصه علمی و سیاسی کشور دارد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان کشور راه‌اندازی دوره‌های  کارشناسی ارشد و برگزاری دوره‌های بهسازی آموزشی را از جمله اقدامات دانشگاه فرهنگیان در راستای ارتقای علمی و شغلی معلمان دانست و افزود: باید کیفیت آموزش در دانشگاه فرهنگیان افزایش یابد.

موسی‌پور تصریح کرد: موضوع ارتقاء کیفیت آموزشی از مباحث مهم و محوری معاونت آموزشی دانشگاه فرهنگیان کشور بوده که در سال جاری در دستور کار قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه یکی از سیاست‌های اساسی دانشگاه فرهنگیان برنامه محوری است، بیان کرد: بر همین اساس تمام واحدهای دانشگاهی این دانشگاه موظفند برنامه و گزارش عملکردی شش ماهه امسال و برنامه پیشنهادی برای سال‌های آینده خود را تنظیم و به مرکز ارسال کنند.

 موسی‌پور با اشاره به اینکه استفاده از آمارهای صحیح و توجه به امر برنامه‌ریزی در کشور ضروری است، گفت: در دانشگاه فرهنگیان آمار درستی از وضع میزان نیاز چند سال آینده آموزش و پرورش به معلم وجود ندارد که باید برنامه‌ریزان به این امر به طور ویژه توجه کنند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان کشور با بیان اینکه ایران در زمینه برنامه‌ریزی جزو اولین کشورهای دنیا بوده است، یادآور شد: اما امروز شاهد هستیم که برای توسعه کشور به امر برنامه‌ریزی توجه جدی نشده است.

منبع:مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − شانزده =